Jump to content

[WK 2014] De Kantine!


Venzio

Recommended Posts

Wow! Ik vind de 2-0 van Frankrijk tegen Noorwegen even noemenswaardig. Wat een prachtige volley van Giroud.

Prachtig, 20 euro in de pocket. Dank u Giroud!

(10 euro ingezet op HC Frankrijk - d.w.z. dat Frankrijk moet winnen met minstens 2 doelpunten verschil- )

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    113

  • ERRWINS

    90

  • TekaLoca

    59

  • thebig

    54

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dit wordt niets meer met Nederland. :N

Van der Vaart mist WK door blessure

Rafael van der Vaart mist het WK voetbal in Brazilië. De middenvelder van Hamburger SV heeft een kuitblessure en is niet op tijd fit voor het WK.

Van der Vaart heeft 109 interlands achter zijn naam staan.

(Later meer)

Bron: http://nos.nl/wk2014/artikel/653773-van-der-vaart-mist-wk-door-blessure.html

Link to comment
Delen op andere websites

Dit wordt niets meer met Nederland. :N

Hoezo niet? Of VD Vaart nou wel of niet mee gaat.. Zoveel verschil maakt dat nou op het moment ook weer niet uit. Van der Vaart is helemaal niet in vorm op het moment.

Link to comment
Delen op andere websites

Met of zonder van der Vaart, de Nederlandse selectie is zwak. Het aantal Eredivisie-spelers zegt imo al veel.

België heeft geluk dat 't een goeie lichting heeft waardoor velen bij goede clubs spelen, want als ze zouden steunen op spelers uit de Belgische liga waren ze niet eens gekwalificeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat geldt voor elk land, hoor. Neem nu Spanje...

ow, wacht :7

Ik bedoel bij de landen met een 'lagere' competitie. Als dat land al hun spelers uit die competitie putten, gaat het team automatisch van een laag niveau zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Met of zonder van der Vaart, de Nederlandse selectie is zwak. Het aantal Eredivisie-spelers zegt imo al veel.

Het treurigste van alles vind ik de bondscoach zelf die hoogstpersoonlijk heel het WK om zeep gaat helpen. Spelers selecteren die nog in Jong Oranje thuishoren, weigeren Sneijder te zien als spelmaker en ga zo maar door. Doet me heel erg denken aan het EK twee jaar geleden, waar van Marwijk ook per se met zijn debiele formatie wou spelen in plaats van met twee spitsen. Die coaches zijn zo overrated, beter vliegen ze gewoon zonder heen. icon_rolleyes.gif Hebben ze waarschijnlijk nog meer plezier ook.

Link to comment
Delen op andere websites

België heeft geluk dat 't een goeie lichting heeft waardoor velen bij goede clubs spelen, want als ze zouden steunen op spelers uit de Belgische liga waren ze niet eens gekwalificeerd.

Er spelen met moeite 11 Belgen in de Jupiler Pro League.. :schater:

Ik bedoel bij de landen met een 'lagere' competitie. Als dat land al hun spelers uit die competitie putten, gaat het team automatisch van een laag niveau zijn.

Precies. En de Eredivisie maakt zich net als de Jupiler Pro League met een kans van 90% onsterfelijk belachelijk in de Europa League wat meteen je niveau weerspiegelt tov de andere landen.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Met of zonder van der Vaart, de Nederlandse selectie is zwak. Het aantal Eredivisie-spelers zegt imo al veel.

Het treurigste van alles vind ik de bondscoach zelf die hoogstpersoonlijk heel het WK om zeep gaat helpen. Spelers selecteren die nog in Jong Oranje thuishoren, weigeren Sneijder te zien als spelmaker en ga zo maar door. Doet me heel erg denken aan het EK twee jaar geleden, waar van Marwijk ook per se met zijn debiele formatie wou spelen in plaats van met twee spitsen. Die coaches zijn zo overrated, beter vliegen ze gewoon zonder heen. icon_rolleyes.gif Hebben ze waarschijnlijk nog meer plezier ook.

Jong Oranje heeft heel veel potentie hoor :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...