Jump to content

[WK 2014] De Kantine!


Venzio

Recommended Posts

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    113

  • ERRWINS

    90

  • TekaLoca

    59

  • thebig

    54

Top Posters In This Topic

Posted Images

Inderdaad. Bij de kwalificaties voor het WK van '82 werd Nederland 4de in een poule van 5, slechts 2 punten achter België dat op de eerste plaats eindigde. Daartussenin zaten echter nog Frankrijk en Ierland. Bij de kwalificaties voor het WK van '86 eindigde Nederland als 2de en moest het beslissingswedstrijden spelen. België won thuis met 1-0 en verloor in Nederland met 2-1. België ging naar het WK en behaalde de beste prestatie ooit.

Het is zoals het is, midden jaren '80 was België beter dan Nederland.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar een vriend vroeg zich af waarom Robben op een bepaald moment niet met rechts trapte(volgens hem was het dan zeker een doelpunt).

Ik moest hard lachen..:D Iedereen weet dat Robben gehandicapt is aan z'n rechter en 9/10 keer kapt ie naar binnen. Voorspelbaar as fuck, als verdediger kan je je gewoon niet in de luren laten leggen door hem. En toch zijn er faalhazen die zich laten vangen, onbegrijpelijk. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Voorspelbaar of niet, hij heeft een immense acceleratie op dat vlak en valt lastig te stoppen. Ik zou er zelf als verdediger ook niet graag tegen staan, hij heeft zijn figuur met zich mee om op een dergelijke manier zich door de verdediging te werken, je verwacht je wel aan zijn beweging(en), maar het onderscheppen is altijd wat anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...