Jump to content

[WK 2014] De Kantine!


Venzio

Recommended Posts

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    113

  • ERRWINS

    90

  • TekaLoca

    59

  • thebig

    54

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da's echt damn snel... Het snelste wat ik ooit heb gerend (gemeten, maar sneller dan dat kan/kon ik echt niet :puh: ) was 31 km/h op een renbaan, dan is sprinten ook een beetje het enige wat ik kan. Na 5 min rennen loop ik te hijgen (niet rennen op die snelheid ofc XD). Kan je nagaan dat die gozer dus en kan voetballen, en een paardenconditie heeft, en dan ook nog eens rent met de snelheid van een paard.

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens de NOS is het wel degelijk 37 km/h geweest. Ramos liep op dat moment 31 km/h. Robben vertrok op 8,5m achterstand op Ramos en liep hem alsnog voorbij. worshippy.gif

Alleen geeft de NOS geen bron. Daarnaast heeft Ramos volgens de data(p6) nergens de 31 km/h gehaald. Als Robben daadwerkelijk de 37 km/h gehaald zou hebben heeft hij bijna de versnelling van vrouwelijke 100 meter sprinters. Dit lijkt mij gezien de gras ondergrond en zijn slechte sprinttechniek niet erg waarschijnlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het commentaar veel te overdreven chauvinistisch

Jack van Gelder kan zelfs een damwedstrijd spannend maken. Ik kan altijd wel van zijn commentaar genieten, zo fanatiek als hij is.

Moet je eens horen hoe ze dat hier doen als er gescoord wordt, al weet ik niet van welk Spaans-klinkend land dit komt:

http://www.youtube.com/watch?v=2ZdKCQaFVIc

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je eens horen hoe ze dat hier doen als er gescoord wordt, al weet ik niet van welk Spaans-klinkend land dit komt:

Ik vind het wel mooi aan de BBC, dat ze zelf het Italiaanse goal "a wonderful goal" noemen en ook hoorde ik wel eens "good playing by italy". Dat soort dingen zal je nooit over de tegenstander horen van Van Gelder. Brazilië zelf is natuurlijk ook van dat 'Góóóóóóóáááal' XD

Het heeft wel wat, maar ik houd liever van een ietwat serieuzere analyse :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er moest 1 doelpunt vallen in de wedstrijd voor m'n bet, slagen ze erin dat zelfs te verneuken.

Ik ruik matchfixing, Nigeria speelde met 0,0 inzet en kon vaak zelfs niet eens een bal op het middenveld vasthouden. :7 Ik ga slapen, heb geen zin in nog een kakpartij die Ghana-VS waarschijnlijk wel zal worden. Fuck deze wedstrijd gewoon, echt helemaal NIKS aan.

En dit laten ze toe op het WK, mooi zo. Ga zo door Blatter, en Zweden thuislaten. Slim, heel slim. :7

Link to comment
Delen op andere websites

En dit laten ze toe op het WK, mooi zo. Ga zo door Blatter, en Zweden thuislaten. Slim, heel slim. :7

Wat heeft deze wedstrijd nou weer met Blatter te maken? :7

Voor zover ik weet is hij de baas van FIFA en is het dus onrechtstreeks zijn schuld dat klotelanden als dit het WK bereiken.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...