Jump to content

[WK 2014] De Kantine!


Venzio

Recommended Posts

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    113

  • ERRWINS

    90

  • TekaLoca

    59

  • thebig

    54

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mm, ik dacht dat ik hier al op het filmpje had gereageerd, niet dus. Ik kwam hem ook al tegen in de RTV Noord app, leuk dat ze zulke beelden weer even online gooien. Zelfs toen zaten zijn interviews al vol met 'jaaeuh', 'eeeuuh' :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Uit de signature van MegaPilot:

nlbel2_zps1946f02d.png

Er zijn meer dan genoeg Nederlanders die wel voor de Belgen juichen. Hier thuis is iedereen voor Nederland en België (en zelfs liever Duitsland dan een land ver weg). Natuurlijk zijn er Nederlanders tegen de Belgen, maar die zure mensen zijn gewoon voor alleen Nederland. Het is jammer dat overal de nadruk wordt gelegd op die paar Nederlanders die tegen de Belgen zijn, en dat wordt vergeten dat in heel veel gevallen België haast als een tweede Nederlands team wordt behandeld.

Wel zijn Nederlanders vaak realistischer m.b.t. het Belgische elftal dan Belgen zelf. Maar ja, andersom is precies hetzelfde.

Het enige wat ik echt hekel aan België, en wat dat betreft snap ik sommige zure mensen die tegen België zijn, is de arrogantie in aanloop naar het WK. Nederland werd telkens als "slecht" bestempeld en de Rode Duivels gingen het helemaal maken dit WK. Elke realiteitszin was weg. Dat gevoel had ik bij FC Barcelona, en dan heb ik automatisch het gevoel dat ik het heerlijk vind als dat soort teams verliezen. Dus op dat vlak begrijp ik ze wel, hoor. Alleen juich ik nog steeds voor België, juist omdat ik er in dit geval makkelijk doorheen kan kijken: het is gewoon enorm enthousiasme omdat België er weer bij is. België heeft decennia lang niets bereikt en dus wordt alles helemaal opgehemeld nu. Uiteraard ergens ook wel weer begrijpelijk.

Maar MP, ik vind het enorm jammer dat je met zo'n signature gaat lopen. Want hoewel er staat "sommige Nederlanders", ga je zo'n uitspraak niet in je signature zetten als je niet denkt dat het wel meer is dan "sommigen". Sommige Belgen vonden het ook meeeeer dan prima dat NL de finale niet won.

(En de enorme grammaticale blunder is ook jammer in een signature :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn meer dan genoeg Nederlanders die wel voor de Belgen juichen. Hier thuis is iedereen voor Nederland en België (en zelfs liever Duitsland dan een land ver weg). Natuurlijk zijn er Nederlanders tegen de Belgen, maar die zure mensen zijn gewoon voor alleen Nederland. Het is jammer dat overal de nadruk wordt gelegd op die paar Nederlanders die tegen de Belgen zijn, en dat wordt vergeten dat in heel veel gevallen België haast als een tweede Nederlands team wordt behandeld.

Ik heb genoeg trieste gevallen aangetoond(komen allemaal van FOK.nl). De topics over België daar zijn voor 50-70% gevuld met Belgenhaat. :7

Wel zijn Nederlanders vaak realistischer m.b.t. het Belgische elftal dan Belgen zelf. Maar ja, andersom is precies hetzelfde.

Ja en wij zijn realistischer t.o.v. Oranje. Na de wedstrijd tegen Australië zag ik amper Nederlanders die het zagen zoals het was: een enorme lucky win. Zonder de keeperblunder was het een blamage geweest.

Het enige wat ik echt hekel aan België, en wat dat betreft snap ik sommige zure mensen die tegen België zijn, is de arrogantie in aanloop naar het WK. Nederland werd telkens als "slecht" bestempeld en de Rode Duivels gingen het helemaal maken dit WK. Elke realiteitszin was weg.

Haha ja hoor, en de Nederlanders zijn zeker niet arrogant. :7

Maar MP, ik vind het enorm jammer dat je met zo'n signature gaat lopen. Want hoewel er staat "sommige Nederlanders", ga je zo'n uitspraak niet in je signature zetten als je niet denkt dat het wel meer is dan "sommigen".

Met het gedrag op dit forum zou ik dit niet geplaatst hebben, met het gedrag van FOK.nl kon ik het gewoon niet meer laten, neen.

Sommige Belgen vonden het ook meeeeer dan prima dat NL de finale niet won.

Klopt, maar daar behoor ik toch niet toe.

(En de enorme grammaticale blunder is ook jammer in een signature puh2.gif)

De boodschap komt toch over.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...