Jump to content

[WK 2014] De Kantine!


Venzio

Recommended Posts

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    113

  • ERRWINS

    90

  • TekaLoca

    59

  • thebig

    54

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waar zitten die Messihaters nu? ^_^

In elke wedstrijd al gescoord en enorm beslissend voor zijn team.

Hmm.. Hij duikt gewoon een paar keer op en klapt er telkens eentje in, maar verder zie ik hem niet vaak, helaas :(

Blijft hoe dan ook mijn held :)

Link to comment
Delen op andere websites

Oei, waar zitten de Messihaters nu? :-(

Met een beetje geluk is dit meteen z'n 3de winning goal, maar ik ga akkoord met de haters, bij Argentinië is hij echt geen drol waard! :cya:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Oei, waar zitten de Messihaters nu? :-(

Kom je wat aandacht tekort?

Argentinië speelt weer niet geweldig, maar scoort deze keer wel. Mis het echt geweldige niveau nog van alle spelers, concentratie was ook ver te zoeken na de 1-0.

Link to comment
Delen op andere websites

Oei, waar zitten de Messihaters nu? :-(

Met een beetje geluk is dit meteen z'n 3de winning goal, maar ik ga akkoord met de haters, bij Argentinië is hij echt geen drol waard! :cya:

Nouja hij scoort er genoeg om van meerwaarde te zijn :puh:

Dat merk ik trouwens vaak, dat de miljoenenspelers toch relatief tot hun club wat minder spelen op nationaal niveau.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat merk ik trouwens vaak, dat de miljoenenspelers toch relatief tot hun club wat minder spelen op nationaal niveau.

Ligt aan gewenning zeker, bij Argentinië heeft ie geen Iniesta bijvoorbeeld. :puh: Denk trouwens dat het best te verklaren valt waarom Messi aan het knallen is op het WK: half seizoen ongeveer geblesseerd geweest. Dusja, heel veel heeft ie nu ook niet gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat merk ik trouwens vaak, dat de miljoenenspelers toch relatief tot hun club wat minder spelen op nationaal niveau.

Ligt aan gewenning zeker, bij Argentinië heeft ie geen Iniesta bijvoorbeeld. :puh: Denk trouwens dat het best te verklaren valt waarom Messi aan het knallen is op het WK: half seizoen ongeveer geblesseerd geweest. Dusja, heel veel heeft ie nu ook niet gespeeld.

Ik hoop dat we snel weer de echte Messi zien. Hij is er nog niet helemaal :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...