Jump to content

[WK 2014] De Kantine!


Venzio

Recommended Posts

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    113

  • ERRWINS

    90

  • TekaLoca

    59

  • thebig

    54

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waar is ie dan?

Bij Barcelona! :puh: Nee ja, echt flitsend is Messi niet. Nuja, hij belist de wedstrijden wel, maar het is nu niet de Messi van Barcelona. :puh: Maar goed, ik vind niet dat we mogen klagen. Messi is beslissender dan ooit voor Argentinië. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Waar is ie dan?

Bij Barcelona! :puh: Nee ja, echt flitsend is Messi niet. Nuja, hij belist de wedstrijden wel, maar het is nu niet de Messi van Barcelona. :puh: Maar goed, ik vind niet dat we mogen klagen. Messi is beslissender dan ooit voor Argentinië. :puh:

Klagen is het niet echt, we weten gewoon dat hij nog beter kan ondanks zijn 4 goals tot nu toe. Hij heeft ons enorm veel verwend de laatste jaren. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat merk ik trouwens vaak, dat de miljoenenspelers toch relatief tot hun club wat minder spelen op nationaal niveau.

Ligt aan gewenning zeker, bij Argentinië heeft ie geen Iniesta bijvoorbeeld. :puh: Denk trouwens dat het best te verklaren valt waarom Messi aan het knallen is op het WK: half seizoen ongeveer geblesseerd geweest. Dusja, heel veel heeft ie nu ook niet gespeeld.

Ja inderdaad. :Y Misschien te kortzichtig, maar je zou denken dat dat soort spelers minder afhankelijk zijn van hun team. Niet dus :puh:

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie Ronaldo als een veel betere speler.

Ja, maar waarom? Omdat hij zelf de actie kan maken? Klopt, maar dat komt omdat hij een vleugelaanvaller is. Ronaldo is gewoon de beste vleugelaanvaller en Messi de beste aanvaller ter wereld. Als vleugelaanvaller moet je natuurlijk zelf vaak de actie maken, zoals Di Maria bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

De echte Messi zie je alleen met Xavi en Iniesta. Zonder die spelers is hij lang zo goed niet. Daarom heb ik dus ook mijn twijfels aan Messi. Ik zie Ronaldo als een veel betere speler.

Ehm, Ronaldo is nu ook niet veel soeps zonder een Di Maria of Modric, oftewel zie ik het niet goed...

Link to comment
Delen op andere websites

België kan voor het eerst in z'n geschiedenis 9 op 9 halen..

Elke keer staat er een of ander record van België in de krant, moet je nagaan hoe hard we gezuigd hebben over de jaren heen. :7 Vanavond kan er misschien ook eens een niet-invaller scoren? :D

Voor de geïnteresseerden:

- Voor het eerst 12 wedstrijden met inzet ongeslagen.

- Jongste Rode Duivel op WK.

- Jongste scorende Rode Duivel op WK.

- Voor het eerst sinds 12 jaar 2de ronde? Of was het 12 jaar dat we er überhaupt waren? :puh:

Ik ben er eentje vergeten denk ik..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

België kan voor het eerst in z'n geschiedenis 9 op 9 halen..

Elke keer staat er een of ander record van België in de krant, moet je nagaan hoe hard we gezuigd hebben over de jaren heen. :7 Vanavond kan er misschien ook eens een niet-invaller scoren? :D

Voor de geïnteresseerden:

- Voor het eerst 12 wedstrijden met inzet ongeslagen.

- Jongste Rode Duivel op WK.

- Jongste scorende Rode Duivel op WK.

- Voor het eerst sinds 12 jaar 2de ronde? Of was het 12 jaar dat we er überhaupt waren? :puh:

Ik ben er eentje vergeten denk ik..

De aanhouder wint. Als Belgie goed zijn best doet, zie ik nog wel meer records sneuvelen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Daar gaat je transfer (waarschijnlijk) en je WK is al weg! :cya:

ESPN FC ‏@ESPNFC 3m

BREAKING: FIFA says Luis Suarez is suspended for nine matches plus four months from all football activity.

BBC Sport ‏@BBCSport 50s

Fifa issue statement banning Luis Suarez for nine matches & four months from all football activity for biting Giorgio Chiellini. More soon

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen die dit terecht vindt: iemand opzettelijk een dubbele open beenbreuk trappen geeft je ongeveer dezelfde straf(wel een veel kleinere geldboete). Google maar "Witsel Wasilewski straf". :Y

Dit is dus veel te hoog naar mijn mening.

De elleboog van Sakho vergeet de FIFA natuurlijk. :7

Bewerkt: door MegaPilot
*dubbele open beenbreuk ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Hooguit de straf voor het verrot schoppen van een tegenstander te laag.

Dus opzettelijk iemand een dubbele open beenbreuk trappen veel zwaarder bestraffen(18 wedstrijden oid) en deze straf behouden? Kan ik mee leven. DEAL!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...