Jump to content

[WK 2014] De Kantine!


Venzio

Recommended Posts

Totaal ongepast en heel arrogant om dat te doen na zo'n lucky win. Ik voel de neiging om iets te zeggen over de grootste vliegtuigramp in de geschiedenis waar zij schuld aan hebben, maar dan zou ik me verlagen tot hun niveau.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    113

  • ERRWINS

    90

  • TekaLoca

    59

  • thebig

    54

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zelfs onder hun niveau, ben ik bang. Grapje moet kunnen, ook van de KLM in mijn ogen. Maar een grap maken over zo'n vreselijke ramp, gaat gewoon veel te ver. Moeten we binnenkort ook maar weer eens over de slavernij, Nederlands-Indië en alle andere zwarte bladzijden gaan zeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar een grap maken over zo'n vreselijke ramp, gaat gewoon veel te ver.

Welke ramp? :?

Gewoon een sombrero-grapje, moet kunnen. Mexico had zelf een jalapeño-peper met sombrero als mascotte toen ze het WK een keer organiseerden, dan moet je niet hypocriet zijn en vallen over een sombrero-grap vanuit een ander land.

:puh:

Heat map Neuer

BrZ9DJ1CEAAfSEU.jpg

17/50 baltoetsen buiten de 16

BraJeiLCQAEN6e_.png

Op zich leuk om te zien, maar ik vind het nogal kamikaze-acties. Het ging gisteren al een keer bijna fout, en ergens gun ik 't hem ook gewoon dat het misgaat in de komende wedstrijd. Erg risicovol keepen, niet verstandig.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je verdediging het laat afweten moet je als keeper nu eenmaal een doelpunt voorkomen en dat deed Neuer uitstekend (voor bijna heel de match) Je kunt het dan onverstandig noemen, maar het is effectief en was op momenten nodig. Als we nu eens hetzelfde zouden kunnen zeggen van de minder verstandige Duitse aanvallen gisteren...

germany-free-kick.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Als je verdediging het laat afweten moet je als keeper nu eenmaal een doelpunt voorkomen en dat deed Neuer uitstekend (voor bijna heel de match) Je kunt het dan onverstandig noemen, maar het is effectief en was op momenten nodig.

Helemaal mee eens!

Enja, die Duitse vrije trap...Als het erin had gezeten, dan was het geniaal. Nja. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar een grap maken over zo'n vreselijke ramp, gaat gewoon veel te ver.
Welke ramp? :?

Dat was een reactie op MegaPilot, die de neiging had om een vliegtuigramp van bijna 40 jaar geleden erbij te halen, omdat de KLM zo'n grapje op hun Twitter plaatst. Dat is nog veel ongepaster, en vooral respectloos.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je verdediging het laat afweten moet je als keeper nu eenmaal een doelpunt voorkomen en dat deed Neuer uitstekend (voor bijna heel de match) Je kunt het dan onverstandig noemen, maar het is effectief en was op momenten nodig. Als we nu eens hetzelfde zouden kunnen zeggen van de minder verstandige Duitse aanvallen gisteren...

germany-free-kick.gif

Dat was echt een faal :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was een reactie op MegaPilot, die de neiging had om een vliegtuigramp van bijna 40 jaar geleden erbij te halen, omdat de KLM zo'n grapje op hun Twitter plaatst. Dat is nog veel ongepaster, en vooral respectloos.

Liever respectloos dan ongelofelijk arrogant.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was een reactie op MegaPilot, die de neiging had om een vliegtuigramp van bijna 40 jaar geleden erbij te halen, omdat de KLM zo'n grapje op hun Twitter plaatst. Dat is nog veel ongepaster, en vooral respectloos.

Liever respectloos dan ongelofelijk arrogant.

Stel jezelf niet zo aan man, het is maar een grapje.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...