Jump to content

[WK 2014] De Kantine!


Venzio

Recommended Posts

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    113

  • ERRWINS

    90

  • TekaLoca

    59

  • thebig

    54

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu nog Robben eruit en de koningen der schwalbes zien we voorlopig niet meer op het veld.. :engel:

De zogenaamde toppers zouden beter is een voorbeeld nemen aan James die zielige schwalbes niet nodig heeft om goed te voetballen.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Jij bent ineens ook gereduceerd tot een "zielige hater"?

Ik haat Robben en Neymar niet, ik vind dat het beide fantastische voetballers zijn. Alleen beetje jammer dat ze wedstrijden verneuken door hun schwalbes en er bijna altijd ongestraft mee wegkomen.

Als je achter een wedstrijd gaat lopen toegeven dat je een schwalbe hebt gemaakt, dan ben je al helemaal fout bezig. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Jij bent ineens ook gereduceerd tot een "zielige hater"?

Ik haat Robben en Neymar niet, ik vind dat het beide fantastische voetballers zijn. Alleen beetje jammer dat ze wedstrijden verneuken door hun schwalbes en er bijna altijd ongestraft mee wegkomen.

Als je achter een wedstrijd gaat lopen toegeven dat je een schwalbe hebt gemaakt, dan ben je al helemaal fout bezig. :7

Een schwalbe wordt in elke wedstrijd gebruikt om er voordeel mee te hebben, waarom wordt Nederland er nu zo hard op afgerekend terwijl iedereen het doet?

Ik vind het geweldig van Robben dat ie het toegeeft want hij hoorde in die match een penalty te krijgen die hij niet kreeg. Dan maar later in de wedstrijd opeisen.

Tevens heeft hij ook bekend dat het niet zijn ding is en dat het gewoon niet hoort.

Link to comment
Delen op andere websites

Een schwalbe wordt in elke wedstrijd gebruikt om er voordeel mee te hebben, waarom wordt Nederland er nu zo hard op afgerekend terwijl iedereen het doet?

Welke sport kijk jij? Schwalbes horen bij het laagste wat voetbal te bieden heeft, het dan deel van de sport noemen is uiterst vreemd en ondermijnt het idee van sportiviteit. Ik denk ook niet dat MegaPilot het hier op Nederland heeft gemunt (iets wat velen maar gretig blijven ophalen als zogenaamd verdedigend argument) maar eerder naar de spitsen die zich verlagen tot dergelijke acties. Robben gaf het toe, goed voor hem (nu verdiende ze ervoor wel al een penalty, dat terzijde), maar het blijft laag.

Iemand waar ik dit WK geïrriteerd door geraak is Müller, laat zich bij alles vallen en claimt voor alles een vrije trap of strafschop, soms terecht, vaak niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Nergens zie je dat ik het goedkeur, maar hou het bij de feiten want in iedere wedstrijd gebeurt het.
Ik vind het geweldig van Robben dat ie het toegeeft want hij hoorde in die match een penalty te krijgen die hij niet kreeg. Dan maar later in de wedstrijd opeisen.

:{

Link to comment
Delen op andere websites

Nergens zie je dat ik het goedkeur, maar hou het bij de feiten want in iedere wedstrijd gebeurt het.
Ik vind het geweldig van Robben dat ie het toegeeft want hij hoorde in die match een penalty te krijgen die hij niet kreeg. Dan maar later in de wedstrijd opeisen.

:{

Nog steeds keur ik het niet goed maar het was wel tof van hem dat hij het gewoon toegaf, iets wat de rest nooit doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...