Jump to content

[WK 2014] De Kantine!


Venzio

Recommended Posts

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    113

  • ERRWINS

    90

  • TekaLoca

    59

  • thebig

    54

Top Posters In This Topic

Posted Images

De Grote Markt werd ook nog afgesloten, want er kwamen gewoon teveel mensen op het plein af. Maar wat wil je ook, 60.000 jongeren in één stad :puh:

Nog meer mensen die op de Nederlandse tv Frank Snoeks hebben horen vloeken in de 53e minuut? Hij werd steeds gebeld, 'wat is dit toch, verdomme' :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, jemig, Roosendaal... Daar heb ik nog wel een heftig avontuur beleefd...

Ik was op weg naar een locatie in het zuiden van het land, waar precies weet ik niet meer. Het zou best wel eens Etten-Leur geweest kunnen zijn, maar pin me er niet op vast. Anyway, ik moest overstappen van trein op station Breda en stond op het punt om de deur te openen met het gouden knopje naast de deur dat daar normaal gesproken voor dient. Maar wat bleek? De treinen naar het zuiden van het land hadden helemaal geen knopje om de deur te openen, maar één of ander handvat dat middenin de deur zat. Ja hallo, weet ik veel als nuchtere Noord-Hollander?! Ik zoeken naar een knopje dat er niet is, totdat ik er op het laatste moment achter kom dat één of andere debiel een handvat in de deur heeft geschroeft dat door moet gaan als deuropener.

Afijn, ik het handvat gevonden, ik open de deur en voilá, de deur gaat open. Uitstappen geblazen dus, ware het niet dat de deur, nadat 'ie al voor de helft geopend was, onmiddellijk weer dichtviel omdat de conducteur al op z'n verdomde fluitje had geblazen. Om te voorkomen dat ik de rest van de treinreis tussen de deur moest bivakkeren zette ik maar weer een stap terug de trein in. Verkeerde keuze achteraf, want daarna ging de deur natuurlijk met geen mogelijkheid meer open. De trein begon weer te rijden, en waar denk je dat ik uiteindelijk uitkwam? Precies ja. Roosendaal. Leuk man, geweldige stad! :7

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mag Huntelaar nu eens in de basis starten. De prestaties van van Persie gaan in een dalende lijn sinds de eerste match en statistisch gezien is van Persie eigenlijk amper beter dan Huntelaar. Ik gok overigens ook op Duitsland - Nederland in de finale, al zal de mafFIFA daar wel een stokje voor proberen steken.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Haast elke speler maakt wel schwalbes, maar als je de echte koning wil hebben: Thomas Müller. Alleen mislukken zijn schwalbes wel vaak emo.gif

Zijn schwalbe bij die vrije trap voor Duitsland was briljant

Spanje (2010) verslagen, woensdag Argentinië (1978) en zondag Duitsland (1974) verslaan: Drie nationale trauma's in één toernooi weggevaagd.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit wordt Nederland - Duitsland in de finale ben ik bang. Man, man man wat was dat spannend gister! :puh:

Ik denk dat er nog een wedstrijd is vooraleer beide teams in de finale staan. Ik kan me ook vergissen hoor.

Enorm treurig om te zien dat ze al in de finale staan volgens sommigen hier. Eerst die halve finale winnen.

Man man man...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er nog een wedstrijd is vooraleer beide teams in de finale staan. Ik kan me ook vergissen hoor. Enorm treurig om te zien dat ze al in de finale staan volgens sommigen hier. Eerst die halve finale winnen. Man man man...
Laat ons hoop hebben :(
De Grote Markt werd ook nog afgesloten, want er kwamen gewoon teveel mensen op het plein af. Maar wat wil je ook, 60.000 jongeren in één stad :puh: Nog meer mensen die op de Nederlandse tv Frank Snoeks hebben horen vloeken in de 53e minuut? Hij werd steeds gebeld, 'wat is dit toch, verdomme' :D

Hier het filmpje :puh:

http://www.dumpert.nl/mediabase/6607655/53f4c5fc/frank_snoeks_wordt_gebeld.html

Link to comment
Delen op andere websites

Roosendaal. Leuk man, geweldige stad! :7

Roosendaal is anders wel het makkelijkst om te treffen als je met de trein bent (een knooppunt naar Zeeland, Antwerpen, Rotterdam en Breda). Dus wat dat betreft had het slechter gekund. :puh:

Enorm treurig om te zien dat ze al in de finale staan volgens sommigen hier. Eerst die halve finale winnen.

Man man man...

Enorm treurig om te zien hoe alle Belgen nu ineens zo zuur over alles doen. Natuurlijk denk je aan de finale, als je 5 wedstrijden achter elkaar wint. Als je maar 7 wedstrijden hoeft te winnen. Dan ga je daar toch aan denken? Dat deden jullie VOOR het WK al. Jullie zouden wereldkampioen worden! Dat bleef maar gaan en gaan... Dat is nu voorbij, en nu ineens zijn de Nederlanders "treurig", omdat ze te ver vooruit kijken? Dat is niets meer of minder dan een natuurlijke reactie. Ga lekker ergens anders zuur lopen doen als je er niet tegen kunt. :7

Ik was overigens op Stadhuisplein/Coolsingel/Hofplein vannacht. Iedereen was doorgedraaid. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Enorm treurig gewoon - van beide partijen - dat er zo algemeen wordt gepraat. Meteen 'alle Belgen doen dit' of 'alle Nederlanders doen dat'.

Mag een wedstrijd nu niet gewoon eens vanuit een eigen standpunt geanalyseerd worden, zonder dat daar meteen haat of jaloezie jegens het andere team moet achter gezocht worden?

Link to comment
Delen op andere websites

Excuus, thebig, ik zeg ineens "alle Belgen" en dat is inderdaad niet netjes.

Het gaat er mij nu om dat de MANIER van reageren van een aantal Belgen op dit forum (wellicht is dat zelfs "alle" Belgen op dit forum) ineens veranderd is door het verlies van Belgie gisteren. Wellicht wel logisch, maar ga dan lekker ergens anders zuur doen. Snap dat het heel lastig is als Nederlanders hier nog allemaal euforisch zijn, maar dat kan je ons ook niet kwalijk nemen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...