Jump to content

[WK 2014] De Kantine!


Venzio

Recommended Posts

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    113

  • ERRWINS

    90

  • TekaLoca

    59

  • thebig

    54

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nederland kan tenminste nog schwalbes maken op het WK.

En deze opmerking is echt heel bevorderlijk voor de sfeer in dit forum, kudos!

Ik vond jou opmerking ook enigszins provocerend. Dat had je ook anders kunnen formuleren?

Link to comment
Delen op andere websites

Met Robben in je team moet je echt gewoon zwijgen als het aankomt op schwalbes. :7

Nederland kan tenminste nog schwalbes maken op het WK.

Zeg, dat ga je toch niet als pluspunt verkopen eh... :S

+1, Nico :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik niet in ieder geval. Het is dat ik patriottistische (chauvinistische) gevoelens heb, maar eigenlijk vind ik dat de FIFA hier wat eens aan moet doen. Als je dan kijkt t.o.v. Messi, die 4 man voorbij gaat en dan gewoon blijft voetballen, dat is voetbal. En verneder je imo veel meer het team, dan door zo te winnen.

Maar goed, datzelfde geld voor vampierplaatjes van Suarez. Ik kan er gewoon niet om lachen, omdat ik het een treurige zaak vind. Ik had liever tegen Mexico gezien dat we de wedstrijd besliste met een normale goal. Moet ik dit allemaal op Robben schuiven? Ik vind dit een taak voor FIFA om te zorgen dat de regels verscherpt worden en de handhaving. Robben maakt hier gewoon gebruik van, maar fairplay is een begrip die niet hierin voorkwam en dus in het Nederland dat nu in de halve finale speelt, zonder zich aan fairplay regels te hebben gehouden.

Dat is mijn objectieve blik. Voor de rest ben ik als patriot natuurlijk hartstikke blij dat Nederland door is. Maar als voetballiefhebber zie ik graag toch NL anders winnen. (misschien wat voor het 'verdiend' topic) :puh:

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

De Fransman die die Nigeriaan z'n been breekt krijgt niks, de Koreaan die VDB z'n kuitbeen breekt krijgt niks, Sakho z'n elleboog, en ga zo maar door blijft onbestraft en zo'n stomme beet legt een voetballer 4 maanden lam? FIFA is een grap.

Link to comment
Delen op andere websites

Robben maakt hier gewoon gebruik van, maar fairplay is een begrip die niet hierin voorkwam en dus in het Nederland dat nu in de halve finale speelt, zonder zich aan fairplay regels te hebben gehouden.

29bghd.jpg

Het is slim gespeeld, dat ontken ik niet, maar toch écht wel een penalty.. En anders was het die keer er voor wel dat 'ie naar de grond ging.

Link to comment
Delen op andere websites

De Fransman die die Nigeriaan z'n been breekt krijgt niks, de Koreaan die VDB z'n kuitbeen breekt krijgt niks, Sakho z'n elleboog, en ga zo maar door blijft onbestraft en zo'n stomme beet legt een voetballer 4 maanden lam? FIFA is een grap.

Het was al zijn derde keer he ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Robben maakt hier gewoon gebruik van, maar fairplay is een begrip die niet hierin voorkwam en dus in het Nederland dat nu in de halve finale speelt, zonder zich aan fairplay regels te hebben gehouden.

29bghd.jpg

Het is slim gespeeld, dat ontken ik niet, maar toch écht wel een penalty.. En anders was het die keer er voor wel dat 'ie naar de grond ging.

Dat het een penalty was, dat is inderdaad duidelijk. Anders stond NL niet in de 1/4e finale. Mijn vraag* is daarbij ook niet of het terecht is, dat de penalty is gegeven door de scheidsrechter (aanraken => aanvaller valt op de grond => kans ontnomen = penalty) . Mijn vraag is, is het expres vallen 'floppen' over een voet van een verdediger een ingrijpende penalty waard i.v.m. fairplay? In hoeverre is iemand verantwoordelijk hiervoor? Aangezien het niet een natuurlijke reactie is van het lichaam, om bij zo'n tikje desastreus op de grond te vallen (een mate van expres een penalty uitlokken). :puh:

*vraag om te antwoorden of het verdiend is.

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...