Jump to content

[WK 2014] De Kantine!


Venzio

Recommended Posts

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    113

  • ERRWINS

    90

  • TekaLoca

    59

  • thebig

    54

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind het net mooi dat we een origineel merk hebben en het heeft ons ook mooie truitjes geleverd, dus ik klaag niet. Is ook eens een mooie kans voor zo'n kleinere ontwerper. Na vandaag kan heel Puma uit het toernooi liggen, dat hadden ze niet verwacht denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker dat we mooie truitjes hebben! Ik heb er eentje gekregen met een eigen bedrukking! En ik ben ook aan het twijfelen om een truitje van Courtois te kopen, maar in het grijs of blauw :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het net mooi dat we een origineel merk hebben en het heeft ons ook mooie truitjes geleverd, dus ik klaag niet. Is ook eens een mooie kans voor zo'n kleinere ontwerper. Na vandaag kan heel Puma uit het toernooi liggen, dat hadden ze niet verwacht denk ik.

Ze hebben het geld toch al binnen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Geniale plaatjes, maar ik ben nog steeds van mening dat het wel een strafschop was. Ok, die enorme dive in de eerste helft niet, maar aan het eind van de eerste helft was het op twee manieren een penalty en ook voor de val waar voor gefloten is kon je hem imo geven. Het was ook oer en oerstom van die Marquez, want de beelden is maar net hoe je hem wilt zien lijkt soms wel (klik en klik), maar duidelijk was wel dat die tegenstander veels te laat instapte. Dan is het de vraag of hij raak was of niet, ik denk van wel, maar dat de scheids hiervoor fluit, zeker met in gedachte de penalty die gegeven had moeten worden, vind ik begrijpelijk. Het wordt allemaal alleen enorm opgeblazen vanwege die slechte verliezers... Maarja dat was andersom sowieso ook gebeurt. Wij zouden met zijn allen samen gaan zeiken dat het sowieso een penalty was in de laatste minuut van de eerste helft en ook bij deze zouden wij moord en brand hebben geschreeuwd. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...