Jump to content

[V] Grappige Momenten


AOSY86

Recommended Posts

Gisteren was ik aan het rijden met een sportauto, opeens crashte ik precies voor een geldwagen, die rijde gewoon door en duwde mijn auto opzij :) en ik lees ook dat bewakers goed voorbereid zijn (vest, machinegun etc).

Echt zoveel dingen omte genieten :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    7

  • GTA5VehicleFreak

    6

  • Phoenyxar

    5

  • FcUtreg4Life

    4

Een vrouw gooit de spullen van haar man van het balkon af. Haar man beneden vraagt om een lift naar de golf club, want daar heeft hij zijn vrienden zitten en kan hij zich bezatten. Ik heb hem een lift gegeven, kreeg er helaas wel een schrale $80,- voor. Niet verwacht van zo'n rijke stinkerd uit de Hills.

Link to comment
Delen op andere websites

Een vrouw gooit de spullen van haar man van het balkon af. Haar man beneden vraagt om een lift naar de golf club, want daar heeft hij zijn vrienden zitten en kan hij zich bezatten. Ik heb hem een lift gegeven, kreeg er helaas wel een schrale $80,- voor. Niet verwacht van zo'n rijke stinkerd uit de Hills.

Wel terug gepakt?

Link to comment
Delen op andere websites

Een vrouw gooit de spullen van haar man van het balkon af. Haar man beneden vraagt om een lift naar de golf club, want daar heeft hij zijn vrienden zitten en kan hij zich bezatten. Ik heb hem een lift gegeven, kreeg er helaas wel een schrale $80,- voor. Niet verwacht van zo'n rijke stinkerd uit de Hills.

Wel terug gepakt?

Nee, ik was in een goede bui. Hij zei dat we een keer samen moesten golfen. Vond ik wel een goed plan. Als ik verlies dan pak ik hem alsnog.

Link to comment
Delen op andere websites

De politie is best agressief gescript, wat er voor zorgt dat ze niet altijd nadenken bij het rijden. Politie-auto zit vast in een steegje, doet er een minuut over om met kleine bochtjes om te draaien om vervolgens volgas een stuk beplating te raken en om de kop te slaan. Great driving, feds.

Link to comment
Delen op andere websites

Een vrouw gooit de spullen van haar man van het balkon af. Haar man beneden vraagt om een lift naar de golf club, want daar heeft hij zijn vrienden zitten en kan hij zich bezatten. Ik heb hem een lift gegeven, kreeg er helaas wel een schrale $80,- voor. Niet verwacht van zo'n rijke stinkerd uit de Hills.

Die heb ik ook al gehad. Helaas voor hem was ik de eerste keer toen ik hem tegenkwam, met Franklin, op de motor. Vol gecrasht tegen een auto, Franklin en die kerel dood. Kwam hem net alweer tegen, bij zijn huis, maar nu met Michael. Ik dacht: fuck it. Dus ik schiet even een kogel in zijn garagedeur, en hij rent jankend weg :7

Heb net yoga gedaan met Amanda en Fabien. 'Mouth and anus perfectly in line.' Vreselijk droog, moet je er even een Frans accent bijdenken :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de gesprekken tussen Trevor en Wade zo geniaal. :7 Trevor wil hem meenemen naar Los Santos, waarop Wade vraagt: ''Stoppen we onderweg nog voor een ijsje?'' met die geweldige stem van hem.

Inderdaad, geniaal. Vooral op weg naar LS, als Trevor zijn levensverhaal vertelt. :puh:

Ik heb drie keer een missie moeten overdoen waarin je iemand van z'n motor moet knallen. Drie keer achter elkaar nadat hij net neergeschoten was werd ik gesandwicht tussen twee auto's. Waarna mijn motor en de auto's explodeerde. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de gesprekken tussen Trevor en Wade zo geniaal. :7 Trevor wil hem meenemen naar Los Santos, waarop Wade vraagt: ''Stoppen we onderweg nog voor een ijsje?'' met die geweldige stem van hem.

Inderdaad, geniaal. Vooral op weg naar LS, als Trevor zijn levensverhaal vertelt. :puh:

Ik heb drie keer een missie moeten overdoen waarin je iemand van z'n motor moet knallen. Drie keer achter elkaar nadat hij net neergeschoten was werd ik gesandwicht tussen twee auto's. Waarna mijn motor en de auto's explodeerde. :puh:

alles wat trevor doet is wel grappig :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou over een slagboom springen, toen struikelde ik erover. Ik sprong ook een keer van een gebouw. Blijkbaar hebben ze de neiging om ook te duiken als je niet in het water beland. Nog net geen gebroken nek....

Link to comment
Delen op andere websites

Als lester daar zegt "there was a Eastern-European guy making some move in Liberty City...Nah, he went quiet"

Laten we stellen dat het een grijns om mijn gezicht toverden, todat Trevor daar enkele uren later een andere blast uit de past even de wacht aan riep :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...