Jump to content

[V] Grappige Momenten


AOSY86

Recommended Posts

Leuk tijdens de voorbereidingen op de Jewel Store, als je de Bugstar busjes moet pakken. Kom aangereden met m'n Towtruck (ja, zo'n busje dat sleep je wel netjes weg dan :D) en hoor toevallig een paar van die medewerkers praten.

Persoon A: So what if they don't have any infestation?

Persoon B: Nah, I always have a case with extra bugs in my van. Just throw them around, come back after a few days and they will even pay the triple rate.

Persoon A: Ah, putting the Pest in Pest Control!

Mooie was dat er ook serieus een gast z'n busje in stond te laden, waarbij hij een checklist naliep waar allerlei ongedierte op stonden. Te droog, zeker moeite waard om af en toe dat soort gesprekken op te vangen :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    7

  • GTA5VehicleFreak

    6

  • Phoenyxar

    5

  • FcUtreg4Life

    4

(Kleine spoiler!)

In de missie waarbij je met o.a. Trevor twee auto's achtervolgt op een politiemotor. Als ze eindelijk beslissen zich aan de kant te zetten stapt Trevor als een echte agent op hen af: "Do you know how fast you were going?"

Die intonatie die Trevor steeds op een grappige manier gebruikt: fantastisch.

Link to comment
Delen op andere websites

toen ik in de bergen zat volledig op top aan de kabelwagen stonden 5 herten samen toen ik sluipte kwam ik op een paar meter van die herten toen hoorde ik gebrul en kwam er een soort leeuwin of soort lynch wat het ook mag zijn , toen kwam ie afgerend naar mij terwijl ik aan het lopen was , toen hij mij bijna had passeerde juist een hert al snellopend en botste tegen hem en beestje was dood , da was zo grappig lololololol :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed met een auto achter een andere slomere auto op een snelweg naast een motor. Die motor geeft mij een klein tikje - ik denk wtf - ik wil hem een klein tikje geven, vliegt ie van zijn motor tegen een brug aan :D.

Link to comment
Delen op andere websites

dat politie zeer agressief is. Ik had 2 sterren en dacht 'laat ik een motor pakken, lekker snel en wendbaar' was niet zo'n goed beslissing want binnen 10 seconden werd ik van achter geramd door een politiewagen en vloog ik met een paar salto's de lucht in, en viel uiteindelijk dood.

Link to comment
Delen op andere websites

2 luttele minutjes voor wat ik ga beschrijven was ik dood en spawnde ik bij een ziekenhuis. Ik wou vandaag met een gecheatte heli opstijgen vanaf een straat. Er reed een pickup naast me, en ik wou op hem schieten. Maar mijn landingsframe bleef haken aan de achterkant van de pickup en uiteindelijk ontplofte de heli. Toen was ik weer dood.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch wel zo'n random event waarbij een vrouw hulp roept omdat haar man dood aan het gaan is en als je haar dan volgt zij samen met een man jouw probeert te beroven! Geniaal moment.. echter ze wel vol met lood gepompt

Ahaha, i need money for funeral :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Net zat ik in GTA V met een 4 sterren wanted level (die ik overigens heb verkregen nadat ik een geimpounde vehicle kapot had gemaakt wegens dat het een slot vasthield) op het vliegveld, op de startbaan. Ik voer een Drive-by uit op de agenten achter me, m'n auto is half kapot en dan ineens word ik meegesleurd door een vliegtuig die net opstijgt... :cab: Kar helemaal kapot..

Ik was overigens op de startbaan op weg naar mijn tank in de hangaar :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...