Jump to content

[V] Grappige Momenten

Recommended Posts

• Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

7

• GTA5VehicleFreak

6

• Phoenyxar

5

• FcUtreg4Life

4

Geplaatst:

Bij de tweede/derde/vierde missie van Franklin, waarbij zijn moeder met zijn tante naar buiten gaan met hun belachelijke spirit :D:puh:

Geplaatst:

Ben ik zo vriendelijk iemands portefeuille terug te geven, wordt hij recht voor mijn neus omver gereden. Leverde een.zwevende portefeuille op. Mijn HUD en map waren trouwens verdwenen.daarna.

Wil ik het raam van een.auto breken, schiet de politie het net kapot.

Geplaatst:

Ik maKte de beste arrestatie aanpak mee 2 ster reed op die motor bats word aangereden door een agent stappen uit ik lig Nog op de grond schiet vol 2x met shotgun in me

Muil

Geplaatst:

Laatste missie...

Trevor verslaat Devin Weston z'n privé leger, probeert vervolgens naar 'm toe te gaan, springt en knalt met z'n hoofd tegen een muurtje en ja hoor RIP Trevor

Geplaatst:

Laatste missie...

Trevor verslaat Devin Weston z'n privé leger, probeert vervolgens naar 'm toe te gaan, springt en knalt met z'n hoofd tegen een muurtje en ja hoor RIP Trevor

. Kan je daarna nog free play met hem
Geplaatst:

Het moment dat ik rustig herten aan het schieten was, en opeens werd aangevallen door een soort leeuw, en gelijk dood was :clown:

Geplaatst:

Naar Trevor switchen om hem dan op een Faggio aan te treffen, een andere Faggio achtervolgend "WE ARE SCOOTER BROTHERS!"

Lekker random.

Geplaatst:

Dat hebben ze volgens mij van een YouTube filmpje. Zoek maar op: 'Scooter brothers GTA IV'.

Ik had zelf dat ik een keer naar Trevor switchste en hij in een jurk bezopen op een berg lag. Vervolgens naar Franklin geswitcht om een missie te doen, in de cutscene staat Trevor im zijn jurk haha.

Geplaatst:

Ik werd (Franklin) achtervolgd door 5politie mannen, toen ik baseball veld aankwam waren stuk of 10 hommies van grove street, opeens begonnen er schot geluiden, alle cops gekilld door hommies :puh: dat vond ik wel vet omdat alles zelfstandig ging (dus niet scripted).

Geplaatst:
Dat hebben ze volgens mij van een YouTube filmpje. Zoek maar op: 'Scooter brothers GTA IV'. Ik had zelf dat ik een keer naar Trevor switchste en hij in een jurk bezopen op een berg lag. Vervolgens naar Franklin geswitcht om een missie te doen, in de cutscene staat Trevor im zijn jurk haha.

Geplaatst:

Ik had een gevechtje uitgelokt met een piloot bij die heliplatformen. Hij wil me slaan, maar slaat per ongeluk de veiligheidsagent. Die schiet hem netjes neer.

Zat met een buldozer te rijden met 2 politiewagens achter me. De ene schepte ik op en legde hem op zijn kop. De andere reed domweg in het water toen ik een kleine brug overreed.

Toen ik niet meer wanted was, reed ik weer verder en.plette ik met mijn scheparm een scooter. De auto's ernaast en de scooter ontploften allemaal, mijn buldozer pas een tiental seconden later, net op tijd ontsnapt.

Gisteren kwam ik trouwens Impotent Rage tegen. Geniaal.

Geplaatst:

Ik switch vanochtend naar Trevor om wat side activities te gaan. Vindt ik hem in een police chase op de snelweg. 2 sterren en 5 wagens achter hem D:

Geplaatst:

Ik speelde laatst met Michael, kom ik Trevor tegen bij een ammunition shop, beide beginnen beetje ruzie te maken, Trevor stapt in zijn auto ik schop er met Michael tegenaan, Trevor boos zegt iets in de zin van “F*ck you Michael” ik schop nog een keer tegen zijn auto aan zegt Trevor iets van “Ooo Michael I am realy pissed now!” hij stapt uit zijn auto, ik denk o o nou gaan we het krijgen… rent Trevor vervolgens al schreeuwend weg :*D moet je er een Trevor met baard en een fout roze polo op zijn vieze broek bij denken :klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...