Jump to content

[V] Grappige Momenten

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kwam met Trevor langs Micheals huis de poort ging open maar hij was er niet, toen ik probeerde de deur open te schieten stuurde hij wel een sms: "Stop shooting at my house, you asshole" :puh:

• 4 weken later...
  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• thebig

7

• GTA5VehicleFreak

6

• Phoenyxar

5

• FcUtreg4Life

4

Geplaatst:

Bumpy (een topic als dit mag wel af en toe actief zijn)

Dus ik ga even wat Tow Trucking doen. Auto op de sporen. Ik duw hem er met volle kracht af, ondertussen heb ik het wel al door, maar die voertuigen remmen dus automatisch vanaf die van de sporen zijn, misschien doet de eigenaar het, maar kom. Ik rij dus achteruit omdat ik de trein zie aankomen en ik dacht dat ik evengoed kon wachten tot de trein voorbij was. Verschijnt er "Wait for the owner to get into the truck" Zie je dus die ped de sporen oversteken, trein komt eraan en "Tooooot."

Het is een heel simpel iets, maar ik lag al plat van het lachen voor de trein hem raakte, ik zag het gewoon aankomen :7

Geplaatst:

Ik speelde laatst met 4 mensen survival, 3 inclusief ik waren al dood, en het was vroeg in de wave.

De gene schoot iedereen dood en was ziek goed bezig, totdat hij nog 1 gast moest doden. Tussen hem en de endemie stond een kist waar hij achter besloot te hiden. Dus hij rent er naar toe en drukt vroegtijdig op R1. Automatisch gaat hij aan de verkeerde kant van de kist zitten en word ie doodgeschoten. Alles voor niks -_-

Geplaatst:

Ik speelde laatst met 4 mensen survival, 3 inclusief ik waren al dood, en het was vroeg in de wave.

De gene schoot iedereen dood en was ziek goed bezig, totdat hij nog 1 gast moest doden. Tussen hem en de endemie stond een kist waar hij achter besloot te hiden. Dus hij rent er naar toe en drukt vroegtijdig op R1. Automatisch gaat hij aan de verkeerde kant van de kist zitten en word ie doodgeschoten. Alles voor niks -_-

Haha, mooie.

Geplaatst: (bewerkt)

In Online:

Drie gassies hadden m'n auto gejat (staat nooit op slot, is makkelijker bij missies) toen ik bezig was 'n winkel te beroven.

Ik dus te voet vluchten voor de cops, en nadat dat was gelukt dacht ik: WTF, ik ga m'n auto terug halen ook.

Eenmaal bij de plek waar m'n auto stond aangekomen werd ik vol onder vuur genomen en dus dood.

Ik pissig natuurlijk en niet van plan dit over m'n kant te laten gaan, dus .....

Maatje gebeld die 'n chopper heeft, wij erboven gaan hangen en die gasten met granaten bestoken.

Gassies wisten niet waar ze 't zoeken moesten.

Oke ... uiteindelijk (na 'n minuut of wat en zo'n 15 kills) hadden ze eindelijk door dat we boven ze rondcirkelden.

Daarna was de lol gauw over, want eentje pakte 'n RPG en BOEM !!!! wij dood.

Gelukkig besloten ze daarna ook m'n auto op te blazen en werd het 'n gevalletje EVEN APELDOORN BELLEN!

Maar die paar minuten dat ze niks doorhadden .... EPISH !!!

PS: Ik weet dat deze actie m'n Good Sport standings geen goed doet, maar toch .... moest gewoon. :D

Bewerkt: door FcUtreg4Life

Dit gebeurde ook laatst xD

Bel ik die mechanic om mijn Porsche te leveren, als hij aankomt stapt ie uit, loop ik er naar toe, stapt die eikel weer in en rijd mij over!!!

Bewerkt: door GTA5VehicleFreak
Geplaatst:

Ik reed langs de landingsbaan toen een cuban 800 juist landde. Had ik net nodug om snel in LS te raken. Ik besloot de piloot niet neer te schieten maar mooi te wachten tot hij stil stond.

Allemaal goed en wel: piloot landt, taxit naar de hangar en plaatst het vliegtuig mooi. Vervolgens stapt hij uit, wandelt op zijn vleugel en sukkelt opeens in de nog draaiende motor.

Dan ben ik eens genadig.

Tijdens een Team Deathmatch, diegene met het doolhof. Daar kan je naast het doolhof via de trappen een gebouw beklimmen. Staat daar helemaal bovenaan een gast van het andere team met z'n sniper uit te kijken over het doolhof. Ik naar boven om hem te killen. Volop rennen. Aangekomen op de 5e verdieping ofzo staat daar plots nog een gast op de uitkijk. Ik ren hem nog bijna voorbij, want ik zag hem niet op de radar, hij mij niet. Ik melee hem dus langs achter neer, maar die 2 gasten op dat gebouw waren via voicechat aan het communiceren. Diegene die ik kill helemaal in paniek "WTF, that guy is on the stairs!". Die andere "where's he at now, where's he at??". Was wel grappig.

Bewerkt: door Losqualo
Geplaatst:

Zat net online een missie te spelen, moesten meth afpakken van The Lost. Alle aanwezige Lostleden netjes neergeschoten, toen kwam de versterking. Dat ging ook goed, tot er nog een auto kwam. De inzittenden stapten uit en wouden ons ook aanvallen. Misschien was het alleen niet zo slim om hun auto op de sporen te parkeren om kwart na 10, wanneer de dagelijkse goederentrein langskomt. De overlevenden neerschieten was dan een koud kunstje.

Geplaatst:

Vlieg je rond, hoor je ineens een lichte klap en zie je bloed overal heen vliegen. En weer een vogel minder 8)

Of rij ik met trevor rond, zie je in eens een random event van een mannetje dat in jas van USA vlag loopt met bord dat niet amerikanen weg moeten, trevor praat met gastie maar agent die net kwam aanrennen pakt ff mijn auto mee voor de achtervolging.

Zijn toch de kleine dingen die het spel uniek maken.

Geplaatst:

Rij met Trevor een quad aan, de bestuurder valt eraf. De man is boos en komt op mijn auto af, echter een bergleeuw besloot anders en beet hem dood.

Rij met Franklin achter een politie achtervolging aan. Deze eindigt op een kruising, met een schiet partij. Als het schieten over is pak ik het geld en de ammo, en zie dat de politie auto, zwaar beschadigd, weg probeert te rijden. Even lukt dat wel maar als de weg stijgt gaat hij echt langzaam. 1 agent loopt erachter aan, maar loopt even hard als de politie auto (zonder voorwielen). Ik kijk het even aan, blokkeer de weg voor de politie auto en de agent stapt in. Dan wil ik weg, maar plots krijg ik wanted leven en ze schieten gelijk en ik ben wasted. Lekker dankbaar.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Hallo Gtaforum gebruikers, ik had een dafuw moment net ik wou het opnemen maar was al te laat, dus ik type het maar er kwam namelijk opeens een npc over mij heen vliegen echt random heb jij nou ook iets geks gehad vergeet dan niet om hier te posten.

Greetz JD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...