tjarda1999 Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 Hallo Gtaforum gebruikers, ik had een dafuw moment net ik wou het opnemen maar was al te laat, dus ik type het maar er kwam namelijk opeens een npc over mij heen vliegen echt random heb jij nou ook iets geks gehad vergeet dan niet om hier te posten. Greetz JD dit is als je boven de lvl 50 bent of iemand in de buurt van vliegveld lvl 50 is zie je inderdaad een npc vliegen Reageren
Michael Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 Dat moment wanneer je racet met je nieuwe auto en dat deze dan honderd keer omrolt en daarna helemaal beschadigd is Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 7 december 2013 Rapport Geplaatst: 7 december 2013 Onderwerpen samengevoegd, het verschil tussen beide was niet groot genoeg om op zichzelf te bestaan. Had de "Slidey Cars"-cheat ingegeven en heb toen proberen ontsnappen aan de politie in een Caddy. Niet proberen, Caddy rijdt alleen maar vooruit dan. Reageren
thebig Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Gisteren had ik net een wanted level kwijtgeraakt. Een politieman terug in de wagen stappen, maar zijn collega was blijkbaar gehaast. Nu ja, of je binnen zit of aan de deurklink hangt: als je er geraakt, is het goed, moest hij gedacht hebben. Net die verschrikkelijk lange marathon gedaan. Twee atleten tegen een paal zien knallen met de fiets en eentje is het publiek ingereden. Natuurlijk heb ik gewonnen Reageren
madviper Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Natuurlijk heb ik gewonnen Volgens mij kan je niet anders dan winnen. Ik lag derde met op de helft van het fiets gedeelte. De nummer 1 en 2 hadden allang aan het rennen moeten zijn toen ik er aan kwam, maar het leek wel alsof ze op mij wachtte, kon ze zo inhalen en ik eindigde eerste. Reageren
madviper Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 Agent op motor probeert vrachtwagen op de rechterbaan rechts in te halen. Faalt hard want hij knalt op de bumper en vliegt van z'n motor af. Vrachtwagen remt en komt op de twee banen tot stil stand, tegen mij bodhi aan. Chauffeur stapt uit en op dat moment pakt de agent z'n wapen en al schietend rent hij de chauffeur achterna. Resultaat, inmense SUV opstopping op de snelweg en een dode chauffeur. Raar volk die agenten in GTA V. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Altijd mooi wanneer de LSPD de achtervolging aangaat met een bus. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 (bewerkt) Eerst wat groene kleren gekocht met Franklin en daarna naar Grove Street gegaan. De Ballas zat in een enorme shoot-out met politie. Ik besluit de politie te helpen en ik schiet alle Ballas neer. Resultaat: Politie zit ook achter mij aan. Ik pak wanhopig een Ballas auto (schande xD) en rijd weg, maar kom vast te zitten. Uiteindelijk vind ik schietend de weg naar de weg en de enige auto die daar was was een bus. Werd toen net neer geschoten. Jammer, want een achtervolging met bus leek me wel vet. Bewerkt: 4 januari 2014 door SheldonCooper Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 4 januari 2014 Rapport Geplaatst: 4 januari 2014 Ik wou vanaf ongeveer Hier, op het vliegveld op rijden. dan zie je meestal een vliegtuig landen, dit keer stortte hij opeens neer! (Heb helaas geen foto's) Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 (bewerkt) Sta ik daar met Michael braaf voor het stoplicht te wachten, hoor ik ineens sirenes dichterbij komen. Dus ik kijk om me heen, zie ik tot m'n verbazing Franklin's Bravado de hoek om scheuren met 3 politiewagens op z'n staart. Ik denk: "Zie ik dat nu goed?", dus ik schakel over naar Franklin. En ja hoor .... zit ik ineens midden in 'n 3 sterren achtervolging. Bewerkt: 8 januari 2014 door FcUtreg4Life Reageren
KoningJesper Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Dat is wel heel vet! Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Ckers ... ik wist dat zoiets kon gebeuren uit de trailer. Daarin zie je dat ze van Michael overschakelen naar Trevor en deze zit dan middenin 'n achtervolging. Dus dat dit met Franklin ook kan gebeuren daar keek ik niet van op. Maar dat je die achtervolging ook voor je neus ziet gebeuren vond ik ook wel erg cool. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 januari 2014 Rapport Geplaatst: 19 januari 2014 Dus ik rij op mijn Scorcher door Los Santos, wordt ik gebeld door Tracey (vanaf dat je hebt opgenomen kun je met je fiets niets meer doen en rol je gewoon door) Dus Tracey zegt "...you need serious help, dad!" Rol ik met me Scorcher net de oprit van de "Los Santos Institute for Medical Psychology" op... Vond het wel lachen Reageren
KoningJesper Geplaatst: 19 januari 2014 Rapport Geplaatst: 19 januari 2014 Dus ik rij op mijn Scorcher door Los Santos, wordt ik gebeld door Tracey (vanaf dat je hebt opgenomen kun je met je fiets niets meer doen en rol je gewoon door) Dus Tracey zegt "...you need serious help, dad!" Rol ik met me Scorcher net de oprit van de "Los Santos Institute for Medical Psychology" op... Vond het wel lachen Hahahahaha Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 19 januari 2014 Rapport Geplaatst: 19 januari 2014 Ik wou vluchten met een BMX van de politie in de Downtown, ga ik de Garage in onder de F.I.B gebouw. Wou ik met de BMX omhoog springen om niet aangereden te worden. Knal ik tegen de plafond, val ik van de BMX af. Einde verhaal! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.