Jump to content

[V] Grappige Momenten


AOSY86

Recommended Posts

Mijn favoriete en grappigste momenten zijn toch die als ik achtervolgd word door de politie en ik ze probeer af te schudden. R* heeft de politie wel ietsjes slimmer gemaakt maar toch niet helemaal. Als ik ga zigzagrijden is het zo grappig om naar de politie te kijken :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    7

  • GTA5VehicleFreak

    6

  • Phoenyxar

    5

  • FcUtreg4Life

    4

Vanavond weer even GTA V gespeeld bij een vriend van me, en dat was weer lachen. Vooral toen we - voor de zoveelste keer - naar Michael switchten, die zich rond zijn eigen huis bevond. Toen zijn zoon (wiens naam mij even is ontschoten, ik heb me nog niet veel verdiept in het spel :puh:) voorbij kwam fietsen hebben we zijn fiets afgepakt en zijn we in het huis gaan fietsen, richting de kamer van zijn zoon. Vervolgens parkeerden we de fiets op het bed. Toen we even wegkeken en daarna weer terug, bleek dat zijn zoon weer was gespawned op de fiets, die wat rare manoeuvres (salto's e.d.) maakte toen hij van het bed af fietste. Vervolgens blokkeerde hij de deur met de fiets, waar hij bewegingsloos op bleef zitten. Dat was dan nog enigszins frustrerend, want de enige uitweg van de kamer was door te wisselen van personage. Desondanks hebben we smakelijk gelachen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik met Michael mijn woonkamer inliep zaten Amanda, Jimmy en Tracey tv te kijken. Opeens zij Amanda opeens: Shouldn't you guys do something? Toen zij Jimmy: Let just dad do something terwijl ik net de joga bal van Amanda naar buiten aan het voetballen was. Vond ik wel grappig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het altijd zo grappig dat als je wanted bent, en je verschuilt je ergens, en je wanted

gaat weg dat de politie dan niks meer doet als je ze tegenkomt. Echt heel kort na je wanted weg is.

Vaak is het dan op het nippertje dat je wanted weggaat omdat de politie dichtbij kwam.

En dan sta je daar met je kapotte auto met kogelgaten en alles en hun maar doorrijden. :puh:

Ja, er is toch nog wat domme Liberty City agent acties te zien in deze Los Santos agentjes :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een keer switchte ik naar. Trevor en die stond bij een brug met een gastje in zijn handen om hem over de reling te gooien. Haha dat was komisch.

Verder heb ik met Franklin het takelbedrijf gekocht en zo moet je soms auto's op gaan halen. Een keer in die truck had ik twee wanted sterren. Een politie auto voor me die best aardig voor me slingerde en eentje die continue achter tegen me aanbeukte. Ik stopte even en haakte hem vervolgens aan de truck. Dat was pas grappig met twee van die sukkels erin!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het altijd zo grappig dat als je wanted bent, en je verschuilt je ergens, en je wanted

gaat weg dat de politie dan niks meer doet als je ze tegenkomt. Echt heel kort na je wanted weg is.

Vaak is het dan op het nippertje dat je wanted weggaat omdat de politie dichtbij kwam.

En dan sta je daar met je kapotte auto met kogelgaten en alles en hun maar doorrijden. :puh:

Ja, er is toch nog wat domme Liberty City agent acties te zien in deze Los Santos agentjes :puh:

Zou vrij hinderlijk zijn als je een 4/5-sterren wanted level heb; je die eindelijk kwijt raakt, en dan een agent voorbij rijdt, je weer opnieuw een wanted level krijgt en weer opnieuw een 2-sterren moet kwijt raken..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het altijd zo grappig dat als je wanted bent, en je verschuilt je ergens, en je wanted

gaat weg dat de politie dan niks meer doet als je ze tegenkomt. Echt heel kort na je wanted weg is.

Vaak is het dan op het nippertje dat je wanted weggaat omdat de politie dichtbij kwam.

En dan sta je daar met je kapotte auto met kogelgaten en alles en hun maar doorrijden. :puh:

Ja, er is toch nog wat domme Liberty City agent acties te zien in deze Los Santos agentjes :puh:

Zou vrij hinderlijk zijn als je een 4/5-sterren wanted level heb; je die eindelijk kwijt raakt, en dan een agent voorbij rijdt, je weer opnieuw een wanted level krijgt en weer opnieuw een 2-sterren moet kwijt raken..

Ja man, ik weet. Maar het is gewoon stom :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Was op de vlucht van de politie en reed een parkeergarage op, maar de politie had me gezien en reed ook naar binnen. Enige optie om ongezien te blijven, was vanboven meteen eraf springen. Ik land mooi op een andere auto, die onder mij ontploft, maar ik vlieg nog wat de lucht in en land enkele meters verder ongeschonden op de grond. Gelukkig maar, de verzekering voor een Roosevelt kost best veel geld, en dat heb ik nu niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik weet niet of het 'n fout in het spel is, of gewoon puur toeval. Maar ik sprong hier over dat blauwe hek (tussen de loopplank en de kade) heen ...

0_0.jpg

... en plots liep ik, ja je leest het goed ik liep, over de zeebodem heen. :D

0_0.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik loop een beetje casual met Franklin, netjes op de stoep, niks aan het handje. Wordt er verderop geschoten, dus ik als ramptoerist erheen. Wanneer de verdachte is neergeschoten, lopen de agenten weg. Loop ik achter ze aan (nog steeds netjes op de stoep) draait de blanke agent zich om en roept iets van "WTF?!?!" naar me. Ik blijf even staan, maar te lang naar zijn mening. Hij pakt z'n pistool en schiet me dood. Gevalletje racisme?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik loop een beetje casual met Franklin, netjes op de stoep, niks aan het handje. Wordt er verderop geschoten, dus ik als ramptoerist erheen. Wanneer de verdachte is neergeschoten, lopen de agenten weg. Loop ik achter ze aan (nog steeds netjes op de stoep) draait de blanke agent zich om en roept iets van "WTF?!?!" naar me. Ik blijf even staan, maar te lang naar zijn mening. Hij pakt z'n pistool en schiet me dood. Gevalletje racisme?

Had ik ook een keer, maar dan met Michael... :( :( :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...