NLrenaldoNL Geplaatst: 9 december 2013 Rapport Geplaatst: 9 december 2013 Ik zoek nu al 3 dagen en krijg hem niet gevonden Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 9 december 2013 Rapport Geplaatst: 9 december 2013 enige plek waar ik 'm ben tegengekomen is het voormalige zwembad, nu parkeerplaats, bij de filmstudio's ook schijnt hij nogal eens op de parking bij de golflcub te staan, maar daar eb ik m nog niet gezien Reageren
NLrenaldoNL Geplaatst: 10 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Oké zal ik vanavond nog keer daar kijken Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Hier vind je de locaties van het strand en de golfbaan, mocht je niet bekent zijn in Los Santos. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 (bewerkt) Op die plekken zul je ze zien, maar rij gewoon van plek naar plek tot dat je hem heb, mij ook gelukt had de auto al in 10 minuten. Bewerkt: 10 december 2013 door xCrazyShotgun Reageren
UberBug Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 @xCrazyShotgun, dan heb je denk ik geluk gehad of in omstandigheden (bijvoorbeeld je lvl of sms van Simeon) waarin de auto spawnt. Ook ik probeer al dagen - door regelmatig de bekende plekken af te rijden - deze auto te bemachtigen. Maar helaas nog steeds niet. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 @xCrazyShotgun, dan heb je denk ik geluk gehad of in omstandigheden (bijvoorbeeld je lvl of sms van Simeon) waarin de auto spawnt. Ook ik probeer al dagen - door regelmatig de bekende plekken af te rijden - deze auto te bemachtigen. Maar helaas nog steeds niet. Maar je moet een sms hebben van Simeon, zonder de sms spawnt de auto nergens. Reageren
Michael Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Zoals al eerder werd genoemd. Ik kreeg meestal alleen de auto wanneer ik een SMS kreeg van Simeon die de Obey Tailigater wou hebben. Ik heb deze dan ook meerdere keren gekregen, het is wel mogelijk dat hij soms niet verschijnd bij het Golfclub. Gewoon heen en weer rijden blijven dus. Ik heb meestal Michaels Auto alleen bij de Golfclub gevonden. Reageren
JustDuco Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 De manier om hem snel te vinden is om de heltijd find new session te doen tot dat je de juiste bericht krijgt van simeon Reageren
UberBug Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Dit verklaard een hoop..bij mij dan.De laatste dagen krijg ik (bijna) geen sms meer van Simeon. En als ik ze krijg dan staat die Obey er niet bij of zijn het andere missies. Reageren
NLrenaldoNL Geplaatst: 10 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Ik heb 2 dagen denk 20 uur gezocht met sms van simeon en niks miss heeft iemand hem da we samen na plek rijden Reageren
Losqualo Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 @xCrazyShotgun, dan heb je denk ik geluk gehad of in omstandigheden (bijvoorbeeld je lvl of sms van Simeon) waarin de auto spawnt. Ook ik probeer al dagen - door regelmatig de bekende plekken af te rijden - deze auto te bemachtigen. Maar helaas nog steeds niet. Maar je moet een sms hebben van Simeon, zonder de sms spawnt de auto nergens. Toch wel. Aan de filmstudio, het oude zwembad. Daar kan je hem ook tegenkomen zonder sms. Reageren
NLrenaldoNL Geplaatst: 10 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2013 Nu aan zoeken ma weer Ik start game en ja hoor hij staat er gewoon audi voor mij neus thanks voor tips >>> Door Bassieboy35: Dubbele Posts samengevoegd, gebruik in het vervolg de bewerk-knop.<<< Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 ik heb hem ook zonder sms verkregen hoor, bij de golfclub. Elke keer als ik een specifieke auto zoek, dan lijkt hij nooit ergens te zien te zijn. Op de momenten dat ik niet zoek, dan zie ik ze overal :S Reageren
jaaaano Geplaatst: 10 december 2013 Rapport Geplaatst: 10 december 2013 ik heb ook net 3 uur gezocht van de golfbaan naar de filmstudio naar de tennisbaan en weer terug, met het bericht van simeon maar zonder resultaat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.