Jump to content

help mij aan micheals auto


NLrenaldoNL

Recommended Posts

enige plek waar ik 'm ben tegengekomen is het voormalige zwembad, nu parkeerplaats, bij de filmstudio's

ook schijnt hij nogal eens op de parking bij de golflcub te staan, maar daar eb ik m nog niet gezien

Link to comment
Delen op andere websites

@xCrazyShotgun, dan heb je denk ik geluk gehad of in omstandigheden (bijvoorbeeld je lvl of sms van Simeon) waarin de auto spawnt.

Ook ik probeer al dagen - door regelmatig de bekende plekken af te rijden - deze auto te bemachtigen. Maar helaas :muur: nog steeds niet.

Link to comment
Delen op andere websites

@xCrazyShotgun, dan heb je denk ik geluk gehad of in omstandigheden (bijvoorbeeld je lvl of sms van Simeon) waarin de auto spawnt.

Ook ik probeer al dagen - door regelmatig de bekende plekken af te rijden - deze auto te bemachtigen. Maar helaas :muur: nog steeds niet.

Maar je moet een sms hebben van Simeon, zonder de sms spawnt de auto nergens.
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals al eerder werd genoemd. Ik kreeg meestal alleen de auto wanneer ik een SMS kreeg van Simeon die de Obey Tailigater wou hebben. Ik heb deze dan ook meerdere keren gekregen, het is wel mogelijk dat hij soms niet verschijnd bij het Golfclub. Gewoon heen en weer rijden blijven dus. Ik heb meestal Michaels Auto alleen bij de Golfclub gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

@xCrazyShotgun, dan heb je denk ik geluk gehad of in omstandigheden (bijvoorbeeld je lvl of sms van Simeon) waarin de auto spawnt.

Ook ik probeer al dagen - door regelmatig de bekende plekken af te rijden - deze auto te bemachtigen. Maar helaas :muur: nog steeds niet.

Maar je moet een sms hebben van Simeon, zonder de sms spawnt de auto nergens.

Toch wel. Aan de filmstudio, het oude zwembad. Daar kan je hem ook tegenkomen zonder sms.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...