Jump to content

help mij aan micheals auto


NLrenaldoNL

Recommended Posts

ik zal toch eens mijn ervaring met deze auto plaatsen ik heb toen een smsje gekregen van Simeon toen stond de groene auto bij de parkeerplaats bij de renbaan waar je ook in story mode met de Atomic blimb kunt vliegen naast de groene auto stond de Tailgater dus ik raad aan als je smsje krijgt kijk goed in de buurt of die er toevallig ergens geparkeerd staat rijdend kom je deze auto niet tegen

gr Bubba

Link to comment
Delen op andere websites

Zo te lezen zit er niet altijd een logica in wanneer de auto wel of niet tevoorschijn komt. Opzich is dit wel goed, als alles voorspelbaar is dan

is het ook niet leuk meer.

Het is wel frustie als je in een missie zit en je komt auto's tegen die je niet (zo vaak) tegenkomt als je gewoon doelloos aan het sturen bent.

Het lijkt af en toe net of het spel doorhebt wat je van plan bent....om vervolgens roet in het eten te gooien LOL

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een nieuwe feature zodat het lijkt alsof je ps3 toch een next-gen is :) Ik heb al zovaak auto's gezocht en kon ze nooit vinden, en dan opeens spontaan als je er totaal niet mee bezig bent, staat hij er of komt hij eraan rijden. idem dito met obey tailgater..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...