Ezra24rct3 Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Ik weet dat het mogelijk is, maar toen ik het wou proberen met m'n Voltic, kon ik hem niet verkopen en kreeg ik bij LSC nog steeds die melding dat hij meer dan 50.000 waard is. Hoe moet het dan wel? Ezra Reageren
UberBug Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Is een goede...Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Is namelijk behoorlijk zonde en weggegooid geld als je zo'n auto vernietigd en niet meer je verzekering inschakeld. Reageren
TryX Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Daar is een glitch voor.. Reageren
UberBug Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Daar is een glitch voor.. Die glitch/cheat is idd bij mij bekend, is er geen andere (legale) manier? Reageren
JustDuco Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Daar is een glitch voor.. Die glitch/cheat is idd bij mij bekend, is er geen andere (legale) manier? Momenteel is het alleen SUPERClasse Auto's te verkopen, binnekort willn ze dat gaan aanpassen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Zoals de Vacca? Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Uh, de Voltic behoort ook tot de SUPERclasse Reageren
JustDuco Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Uh, de Voltic behoort ook tot de SUPERclasse net even getest ik heb de Voltic gewoon verkocht zonder glitch. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Dafuq, Ik kon mijn JB 700. Cognoscenti Cabrio, Adder en degelijke gewoon niet verkopen hoor? Reageren
Hmmpff Geplaatst: 11 december 2013 Rapport Geplaatst: 11 december 2013 Ik weet dat het mogelijk is, maar toen ik het wou proberen met m'n Voltic, kon ik hem niet verkopen en kreeg ik bij LSC nog steeds die melding dat hij meer dan 50.000 waard is. Hoe moet het dan wel? Ezra heb je dit nooit gekunt? of sinds de update? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Ik weet dat het mogelijk is, maar toen ik het wou proberen met m'n Voltic, kon ik hem niet verkopen en kreeg ik bij LSC nog steeds die melding dat hij meer dan 50.000 waard is. Hoe moet het dan wel? Ezra heb je dit nooit gekunt? of sinds de update? Nooit gekund nee. Ik zou er graag vanaf willen en dan ook een beetje geld vangen Reageren
UberBug Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Uh, de Voltic behoort ook tot de SUPERclasse net even getest ik heb de Voltic gewoon verkocht zonder glitch. @JustDuco, wellicht dat je aan ons kunt uitleggen hoe je cars boven de 50.000 zonder glitch kan verkopen? Zou je mij en een hoop andere behoorlijk mee helpen. Volgens R* zijn vehicles lijst zou dit namelijk niet mogelijk zijn. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 ik kan mijn enus consigneti cabrio (of hoe dat ding ook moge heten, die dure cabrio iig) ook gewoon verkopen bij lsc Reageren
UberBug Geplaatst: 14 december 2013 Rapport Geplaatst: 14 december 2013 (bewerkt) Dat is apart, ook de Enus Cognoscenti zou je niet kunnen verkopen. Ik heb o.a. de Rapid GT geprobeerd te verkopen maar dan krijg je de mededeling dat je auto's boven de 50.000 niet kan verkopen. Wellicht kan het alleen bij auto's die nog standaard zijn en niet (volledig) zijn gemodded. Bewerkt: 14 december 2013 door sssjakie Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2013 Raar, want mijn Voltic is niet gemod! Alleen de kleur heb ik aangepast... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.