Jump to content

Hoe super auto's verkopen?


Ezra24rct3

Recommended Posts

Ik weet dat het mogelijk is, maar toen ik het wou proberen met m'n Voltic, kon ik hem niet verkopen en kreeg ik bij LSC nog steeds die melding dat hij meer dan 50.000 waard is.

Hoe moet het dan wel?

Ezra

heb je dit nooit gekunt? of sinds de update?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat het mogelijk is, maar toen ik het wou proberen met m'n Voltic, kon ik hem niet verkopen en kreeg ik bij LSC nog steeds die melding dat hij meer dan 50.000 waard is.

Hoe moet het dan wel?

Ezra

heb je dit nooit gekunt? of sinds de update?

Nooit gekund nee. Ik zou er graag vanaf willen en dan ook een beetje geld vangen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Uh, de Voltic behoort ook tot de SUPERclasse :puh:

net even getest ik heb de Voltic gewoon verkocht zonder glitch.

@JustDuco, wellicht dat je aan ons kunt uitleggen hoe je cars boven de 50.000 zonder glitch kan verkopen? Zou je mij en een hoop andere behoorlijk mee helpen. Volgens R* zijn vehicles lijst zou dit namelijk niet mogelijk zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is apart, ook de Enus Cognoscenti zou je niet kunnen verkopen. Ik heb o.a. de Rapid GT geprobeerd te verkopen maar dan krijg je de mededeling dat je auto's boven de 50.000 niet kan verkopen.

Wellicht kan het alleen bij auto's die nog standaard zijn en niet (volledig) zijn gemodded.

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...