Jump to content

Hoe super auto's verkopen?


Ezra24rct3

Recommended Posts

Hoe werkt het dan als je je super car uit je garage wilt hebben? dan krijg je er dus niks meer voor terug?

ik heb het net precies geprobeerd met mijn sultan, en die kan ik wel verkopen, zal zo eens kijken of ik een super ook kan verkopen.

Link to comment
Delen op andere websites

je kunt sinds 1.7 super cars die je gekocht hebt verkopen. Dit gaat dus alleen met auto's die je Na 1.7 gekocht hebt. Zo kun je de adder voor ~7k verkopen en de entity ~4k.

*piep* Rockstar,

Ik heb 3 wagens die ik niet zomaar weg ga doen en graag zou willen verkopen,

Maar nee.

Rockstar *piep* het weer eens joh.

>>> Door Bassieboy35: Let in het vervolg wat meer op je taalgebruik a.u.b.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

je kunt sinds 1.7 super cars die je gekocht hebt verkopen. Dit gaat dus alleen met auto's die je Na 1.7 gekocht hebt. Zo kun je de adder voor ~7k verkopen en de entity ~4k.

Aha, dat verklaard een hoop. De auto's die ik wil verkopen heb ik al een tijdje. Tevens lijdt je een behoorlijk verlies zo te zien.

Je merkt goed dat ze met de update 1.07 patch de aanval openen op spelers die geld op een "oneerlijke" manier proberen te verkrijgen of hebben verkregen.

Zo als altijd... de goeden hebben helaas onder de kwaden te lijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...