Jump to content

gta iv start niet meer


Rick3315

Recommended Posts

hallo,

heb een nieuwe pc met beter videokaarten etc etc. heb gta IV geinstalleerd gamen ging niet lekker.

nu heb ik patches gedownlaud van deze site de eerste was : patch 4 ( spel weer gestart en hij deed het super, veel problemen weg )

nu heb ik patch 1.0.6.0 / 1.0.5.1 er ook bij gedaan en nu start die neit meer :S

ik krijg het inlog scherm van socials club en als ik me inlog zegt die "securom launcher reageert niet "

wat kan ik doen ???

bij voorbaat dank

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Dat is vervelend dat je niet meer kunt spelen! Maar het is lastig om je te helpen als we eigenlijk niet precies weten wat er aan de hand is.

- Heeft GTA IV het eerst wel gedaan op je pc, of is dit de eerste keer dat je het installeert op die pc?

- Als het de eerste keer is, wat zijn dan de eigenschappen van die computer?

- Wat voor patches e.d. heb je al geïnstalleerd?

- Start het spel wel op? krijg je foutmeldingen? of gebeurd er gewoon helemaal niks?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Ik heb ook hetzelfde probleem gekregen na verwijderen van McAfee, want die geeft problemen met vastlopen.

Nu ben ik tijdelijk op AVG over gegaan.

Nu krijg ik gewoon het inlogscherm van RSC en log me in. Dan geeft ie aan dat ik succesvol ben ingelogd.

Dan valt het scherm weg om de game te laden. Maar er gebeurt niks en ik blijf op bureaublad.

Normaal krijg je even zwart beeld en volgt de rest vanzelf. Wat het probleem is weet ik niet, want anders had ik het wel opgelost gekregen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik ga ervanuit dat je de laatste patch al geïnstalleerd hebt? Probeer misschien ook eens XLiveless te installeren, instructies daarvoor (met een ander doeleind) vind je hier.

Dat is het probleem niet bij mij, want die stappen had ik al gedaan. Maar alles was al up to date.

Ik meen dat het probleem bij mij ook niet bij de game zelf zit, maar ergens in windows. Dat maakt het lastig om het opgelost te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...