bricone Geplaatst: 18 december 2013 Rapport Geplaatst: 18 december 2013 Kwam gister in het kantoortje van me appartement zit er ineens iemand achter de computer te werken wie is dat? kan er verder niks mee? Reageren
harry1985 Geplaatst: 18 december 2013 Rapport Geplaatst: 18 december 2013 Huh ??? Welke appartement heb je dan ? Reageren
Venzio Geplaatst: 18 december 2013 Rapport Geplaatst: 18 december 2013 Dat is wel erg apart, dat heb ik nog niet gezien. Heb je de nieuwste update al toevallig? Reageren
UberBug Geplaatst: 18 december 2013 Rapport Geplaatst: 18 december 2013 wat deed ie verder dan? Nog nooit gezien.... Reageren
bricone Geplaatst: 18 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2013 del perro, hij zei iets met een spaans accent was gister voor de nieuwe update nu zit hij er niet meer. Reageren
thebig Geplaatst: 18 december 2013 Rapport Geplaatst: 18 december 2013 Die krakers van tegenwoordig krijgen toch steeds meer lef, zeg. Zelfs doodgemoedereerd de computer gebruiken. Nee, ik heb echt geen flauw idee wat hij daar zit te doen. Ik heb het in mijn werkkamer alleszins nog niet gezien. Misschien zal het in de toekomst wel duidelijk worden. Reageren
harry1985 Geplaatst: 18 december 2013 Rapport Geplaatst: 18 december 2013 Misschien wel intressant om dit personage in de gaten te houden ? Misschien horen we nog wel meer ervan in de toekomst. Reageren
Ignorance Geplaatst: 18 december 2013 Rapport Geplaatst: 18 december 2013 Kwam gister in het kantoortje van me appartement zit er ineens iemand achter de computer te werken wie is dat? kan er verder niks mee? Miss spoiler over De Hacker in Heists. Hij heeft een van 200k+ Appartementen. Reageren
bricone Geplaatst: 18 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2013 had liever een knappe secretaresse gevonden Reageren
harry1985 Geplaatst: 18 december 2013 Rapport Geplaatst: 18 december 2013 Mee eens bricone liefst topless haha ( heb teveel fantasie ) Reageren
UberBug Geplaatst: 18 december 2013 Rapport Geplaatst: 18 december 2013 Mis je verder nog iets..TV of je drank? Tevens zou ik andere sloten nemen Alle gekheid op een stokje...het blijft mij bezighouden...WTF en hoe kan dat nu Reageren
bricone Geplaatst: 18 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2013 Ben blij dat ik een foto gemaakt had anders dachten jullie dat ik al die flessen leeg gedronken had. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 18 december 2013 Rapport Geplaatst: 18 december 2013 haha, weer een leuk dingetje van r* om mense te fucke . Het zal wel met de heist betekenen. Dat ze ermee bezig zijn. Reageren
WeariedBuckle08 Geplaatst: 18 december 2013 Rapport Geplaatst: 18 december 2013 Dit benadrukt mijn vermoeden/verbeelding nog erger, ik zou zweren dat er gisteren iemand in mijn garage liep achter 1 van mijn auto`s verdween/verstopte en achter mij om de garage uit rende. Mischien is dit oud nieuws en vaker vermeld, maar voor mij was dit iig de eerste keer en schrok me naja virtueel kapot maar begon tegelijkertijd ook (aan mezelf) te twijfelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.