Jump to content

Wie is dit? In mijn eigen huis


bricone

Recommended Posts

Dit benadrukt mijn vermoeden/verbeelding nog erger, ik zou zweren dat er gisteren iemand in mijn garage liep achter 1 van mijn auto`s verdween/verstopte en achter mij om de garage uit rende.

Mischien is dit oud nieuws en vaker vermeld, maar voor mij was dit iig de eerste keer en schrok me naja virtueel kapot :) maar begon tegelijkertijd ook (aan mezelf) te twijfelen :)

heb het al meerdere malen gehad, meest vreemde is dat ik eigenlijk nooit die kamer inloop maar de 2 keren dat ik het deed zat er iemand.

meest vreemde was dat ik m'n geweer kon trekken en hem kon killen.

in de garage glitcht volgens mij wel eens iemand met hetzelfde appartement als je binnenloopt,

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bricone

    6

  • harry1985

    3

  • FcUtreg4Life

    3

  • UberBug

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 maanden later...

Kwam gister in het kantoortje van me appartement zit er ineens iemand achter de computer te werken wie is dat? kan er verder niks mee?

Bij mij zit ook zo'n gastje achter mn pc...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dit een tip naar de Heists is...

Ik had deze man ook opgemerkt en dacht meteen aan de "computer, alarm of wat dan ook- hacker" in de Heists (storymode), dus ik denk dat de Heist heel dichtbij zijn en rockstar dit als tip heeft gebruikt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dit een tip naar de Heists is...

Ik had deze man ook opgemerkt en dacht meteen aan de "computer, alarm of wat dan ook- hacker" in de Heists (storymode), dus ik denk dat de Heist heel dichtbij zijn en rockstar dit als tip heeft gebruikt

Yeah right, en dat geloof je? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk persoonlijk dat het inderdaad mischien een aanwijzing naar de heists is, ik heb persoonlijk ook iemand op bezoek gehad dit weekend. haha.

post-138695-0-34641900-1394449298.jpg

Bewerkt: door LethalMaximus73
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...