Jump to content

welke wapens ?


joey1802

Recommended Posts

Goedendag.

Ik heb een vraag. Ben vandaag naar level 35 gegaan en gebruik nog steeds alleen een pistool.

Nu heb ik ongeveer 300.000 aan cash en wil ik er goeie wapens van kopen .

Welke raden jullie me aan en met welk uitbreiding?

En ben ook benieuwd welke wapens jullie gebruiken.

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik zelf aanraad is de Carbine Rifle met een 'sight' erop, voor de rest gebruik ik niet zoveel attachments. Een SMG is ook altijd wel handig om bezit te hebben, daar zou ik gewoon de SMG nemen. Voor een SMG zijn altijd de attachments 'grip' en 'extended clip' handig, SMG's zijn vaak nogal erg onstabiel en het magazijn schiet je vrij snel leeg.

Je kan als het goed is ook de Sniper Rifle, die kan ook nog wel eens van pas komen bij verschillende missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Sniper met advanced scope en silencer. Handig voor missies of het uitschakelen van Bounties.

Combat Pistol met Magazine en silencer. Handig voor close combat.

Assault SMG met Magazine en scope. Handig voor mid range

en dan de assault rifle, (Carbine rifle kan je op jou level nog niet), met alle mods behalve de Silencer.

En een paar sticky bombs (ik heb er zelf meestal 5), ook deze zijn handig voor bounties en survivals.

Ik zou je geld niet besteden aan shotguns, Die werken echt alleen op hele dichte afstanden, dat komt bijna niet voor.

Tear gas is ook waardeloos voor missies. En ik zelf heb ook niets met handgranaten, stickybombs werken naar mijn hierbij beter.

En de Gas Can is ook best wel waardeloos, alleen leuk om soms mee te dollen maar voor de rest, werkt het niet echt voor missies.

Link to comment
Delen op andere websites

De Assault Rifle blijft toch een favorieten samen met de Combat Pistol. De Sawed-Off Shotgun is heel handig en effectief in close combat en je kunt inderdaad voor ongeveer $500 een Sticky Bomb halen. Niet duur en heel handig.

Link to comment
Delen op andere websites

Oké bedankt voor de tips. Heb de sniper en smg gehaald. De rest haal ik later als ik wat verder in het spel ben.

Maar had nog 1 vraag, hoe maak je het snelst een headshot en met welk wapen ?had dat laatst zelf reed ik door zo straat en met 1 schot was ik dood.(het was geen sniper ).

Link to comment
Delen op andere websites

Oké bedankt voor de tips. Heb de sniper en smg gehaald. De rest haal ik later als ik wat verder in het spel ben.

Maar had nog 1 vraag, hoe maak je het snelst een headshot en met welk wapen ?had dat laatst zelf reed ik door zo straat en met 1 schot was ik dood.(het was geen sniper ).

Als je in een auto zit hebben anderen al gauw meer kansen op een headshot, aangezien dat zo'n beetje het enige zichtbare deel van je is.

Mijn ervaring is dan ook niet zo goed met mensen die op je schieten als je zelf achter het stuur zit.

Bij voldoende vaart in de auto, is de oplossing vaak weg racen, eventueel bij voldoende verkregen afstand, terugkeren en het gevecht aangaan, nu ben je er op voorbereid :) ).

bij weinig tot geen vaart in de auto, dan stap ik zo snel mogelijk uit, om de confrontatie aan te gaan.(heb altijd een wapen vast voor dit soort situaties voordat ik in de auto stap)

Wapens die ik fijn vind: AP Pistol, MG, Sniper (silencer/scope), Carbine rifle, assault/combat shotgun, sticky (heb er altijd te weinig van) niet perse deze volgorde.

Moet zeggen dat ik de shotgun toch regelmatig nodig heb, omdat close combat regematig voorkomt.

PS. sawed-off shotgun is ook bruikbaar op de motor (helaas niet in de auto)

Link to comment
Delen op andere websites

in elke klasse beste wapen naar mijn idee

ik heb altijd alle ammo vol makkelijk kopen in lobbys:)

pistol: ap pistol deze gebruik ik ook voor een driveby

smg: combat MG

rifle: carbine rifle

sniper: heavy sniper

Melee: Knife

Shotgun: Assault Shotgun

Heavy: rpg tegen campers en minigun tegen choppers

en bij grenades klasse natuurlijk de sticky bombs

ik heb natuurlijk op elk wapen elke upgrade gekocht:)

Bewerkt: door aerora
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...