Jump to content

Jouw wensen voor DLC singleplayer!


Dutchy3010

Recommended Posts

Hoewel ik geen fan ben van DLC (en liever iets sneller een nieuwe GTA heb), weten we dat er een story DLC aan gaat komen... Wat willen jullie graag zien in DLC?

Bijvoorbeeld:

- Willen jullie graag een hoofdrolspeler van de "normale" GTA V of liever een nieuw personage?

- Willen jullie liever een geheel nieuw personage (nog niet gezien) of liever dieper in op het leven van een personage dat een bijrol had in het oorspronkelijke spel?

- Willen jullie meerdere hoofdrolspelers hebben, of dit keer slechts één?

- Hoeveel missies moet het bevatten? Ik vond het aantal missies van de DLC van GTA IV maar erg schraal, zeker in verhouding tot de prijs (waarbij je ook al geen extra land kreeg).

- Wat voor andere dingen zouden jullie willen zien in de DLC?

Voorspellen is altijd leuk, dus laat maar komen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • rubensoest01

    6

  • FcUtreg4Life

    5

  • FGras

    4

  • Phoenyxar

    4

Serieus? Zo'n enorm landschap en dan wil je nog extra land? :7 Ik hoop vooral lekker veel missies en liefst heists. :)

Ja, ik zie R* nog wel met een heel team A* programmeren en een klein dorp, of een kleine stad maken in Max hoor. Als het zelfs aan hun ligt doen New England en andere teams er nog mee helpen. Althans dat is mijn gedachte ;)

Link to comment
Delen op andere websites

DLC's kennende van Rockstargames zijn vrij uitgebreid, kopen ga ik 'm zeker. Wat ik er in verwachten moet? Het zou mogelijk kunnen zijn dat je een kleine verhaallijn met Lamar meemaakt, alleen ben ik daar niet zo kapot van.

Ik zou me graag iets meer in het zakenleven van Devin Weston verdiepen, de missies waren wel leuk en het lijkt me wel mogelijk om iets uit te breiden. Ik zou eigenlijk niet weten wie dan de hoofdpersoon zou moeten zijn, ik denk dat de Michael, Franklin en Trevor daar wel geschikt genoeg voor zijn. Wel iets meer in de richting van Franklin.

De wereld uitbreiden hoeft van mij niet, van mij mogen ze zich meer op de kleine details focussen. Bijvoorbeeld de mogelijkheid om toch eetgelegenheden te bezoeken.

Voor de rest heb ik weinig wensen, ik laat zoiets liever op me af komen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen wil North Yankton als DLC. Misschien ben ik de enige, maar dat hoef ik helemaal niet. Het zou wel leuk zijn, zo'n hele nieuwe wereld, maar van mij mogen ze wel wat meer laten zien van de immense wereld van Los Santos en Blaine County. Het zou wel leuk zijn om wat meer van Lamar te zien, wat ik in tegenstelling met Bas hierboven wel graag zou willen zien. Ik zie het allemaal wel want er zijn zoveel dingen die ik graag in de DLC zou willen zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik de enigste die denkt dat misschien ''Brad'' wel een leuke personage kan worden voor Grand Theft Auto V? Dan ga ik waarschijnlijk heel mainstream doen, maar ik denk echt dat er wel een DLC komt van GTA V, in North Yankton met een nieuwe personage. Ik hoop ook echt dat de muziekzenders nog worden uitgebreid, deze die er nu zijn komen nu wel een beetje uit mijn strot.. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik de enigste die denkt dat misschien ''Brad'' wel een leuke personage kan worden voor Grand Theft Auto V? Dan ga ik waarschijnlijk heel mainstream doen, maar ik denk echt dat er wel een DLC komt van GTA V, in North Yankton met een nieuwe personage. Ik hoop ook echt dat de muziekzenders nog worden uitgebreid, deze die er nu zijn komen nu wel een beetje uit mijn strot.. :N

Ehm,

Brad word aan het begin van het verhaal doodgeschoten:

Niet te erg schrikken, het kan een beetje schokkend zijn,:

GTA_V_Brad.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik de enigste die denkt dat misschien ''Brad'' wel een leuke personage kan worden voor Grand Theft Auto V? Dan ga ik waarschijnlijk heel mainstream doen, maar ik denk echt dat er wel een DLC komt van GTA V, in North Yankton met een nieuwe personage. Ik hoop ook echt dat de muziekzenders nog worden uitgebreid, deze die er nu zijn komen nu wel een beetje uit mijn strot.. :N

Ik denk niet dat 'Brad' gaat komen want hem vindt je doot in zijn garf namelijk. Maar toch zou het wel vet zijn.

Sorry, (SPOILER) (alleen lezen als je Storyline heb voltooid)

Brad zit het hele spel in de stripclub na die ene missie.

Echt waar nooit opgevallen dus dan zal hij toch wel terug komen?

Bewerkt: door Ignorance
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...