Jump to content

Jouw wensen voor DLC singleplayer!


Dutchy3010

Recommended Posts

Het tijdsverschil beslaat slechts 10 jaar, wat van CJ 'n 30er zou maken, dus dat lijkt me ook geen obstakel.

Nou... V speelt zich meer dan 20 jaar na SA af.

CGF is eigenlijk niet meer dan de laatste onderverdeling van de OCG, een beetje als Sevilla Boulevard Grove dat was. Het idee van Grove Street is wat verdwenen, daarom ook dat men in het begin spreekt van een andere gang op te starten. Het wordt nooit echt helemaal duidelijk, maar die plannen lijken er wel te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • rubensoest01

    6

  • FcUtreg4Life

    5

  • FGras

    4

  • Phoenyxar

    4

20 jaar?

SA is van 2004, het is nu 2014

Ik kan me niet herinneren dat het spel zich in het verleden afspeelde toen het uitkwam. Nu ben ik ook niet meer in het bezit van SA, dus kan ik dat niet checken ook. Maar zelfs als het 20 jaar terug is, dan versterkt dat alleen maar het punt dat ik maken wou. :puh:

Wat CGF betreft klopt dat maar deels wat je zegt, en dan nog bestaan ze dus wel. Hoewel ze flink wat terrein verloren hebben tov SA, zeker als je de gehele stad veroverd had, kom je ze nog steeds volop tegen rondom Aunty Denise's huis, soms zelfs tot diep in Ballas territory. Dus of ze echt zo klein zijn, vraag ik me af. Als ik de overige gang territorys vergelijk, dan bestrijken ze 'n gebied wat maar weinig onderdoet voor dat van de Ballas of de Vagos.

Link to comment
Delen op andere websites

SA is van 2004, het is nu 2014

SA is 1992, V 2013-2014 (nazomer 2013 wellicht).

Maar Grove Street noemt wel niet meer Grove Street, daarom dat het maar een van de vroegere onderdelen was. Of dat we ze echt klein moeten noemen is maar de vraag, sowieso is het hele ganggebied niet zo immens in Los Santos en wordt er niet op gefocust, waardoor we er uiteindelijk niet te veel van afweten.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar Grove Street noemt wel niet meer Grove Street, daarom dat het maar een van de vroegere onderdelen was.

Grove Street zelf is dan wel niet meer onder controle van de CGF, maar de gang zelf wordt nog steeds CGF (Chamberlain Grove Familys) genoemd. In de cutscene waarbij Lamar en Franklin die Ballas gast willen ontvoeren, zegt deze duidelijk "I ain't got no beef with the CGF". ;)

Maar goed .... Rockstar heeft idd maar weinig aandacht aan het gangleven besteed (helaas), dus laten wij dat dan ook maar niet doen. Zeker niet omdat we aardig off-topic aan het gaan zijn. :?

SA is in 2004 uitgekomen, maar speelt zich tijdens 1992 af.

Dat had ik uit Phoenyar's reactie al begrepen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 3 maanden later...

CGF is eigenlijk niet meer dan de laatste onderverdeling van de OCG, een beetje als Sevilla Boulevard Grove dat was. Het idee van Grove Street is wat verdwenen, daarom ook dat men in het begin spreekt van een andere gang op te starten. Het wordt nooit echt helemaal duidelijk, maar die plannen lijken er wel te zijn.

Als je met Lamar ontsnapt als Franklin praten ze er ook over hoe ze ooit de Grove Street Families heetten, maar dat vervlogen tijden waren. Misschien een reunification campagne? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een optie om huizen te kunnen kopen lijkt me ook wel gaaf. Verder lijken wat meer missies me ook wel gaaf waaronder een (paar) heist(s)

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

Zal idd een heel vet zijn, misschien dat we zelfs met een "Ballas" member zouden kunnen spelen, ik mis de Gangwars van San Andreas hopelijk brengen ze dat element terug in de DLC en dat we misschien meer komen te weten waarom Grove Street nu van de Ballas is ik vond die gangvibe zo uniek in San Andreas!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het lijkt mij aannemelijk dat ze gaan voortborduren op aliëns. In Mount Chillad komt wss een groot complex met missies die je als Franklin dient te voltooien.

In het verhaallijn zullen wss ook meerdere conspiracy theorieën worden verwerkt zoals de illuminatie en de lizzard man.

Uiteindelijk zal Franklin San Andreas redden van de ondergang aan de aliëns.

Ohja, vergeet de jetpack niet. Die komt sowieso.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...