Jump to content

Jouw wensen voor DLC singleplayer!


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • rubensoest01

    6

  • FcUtreg4Life

    5

  • FGras

    4

  • Phoenyxar

    4

Ik zou heel graag weer een soortgelijke singleplayer DLC uit GTA IV terug willen zien. Compleet nieuwe verhaallijnen, characters, wapens, missies, soundtrack etc. Dat spreekt mij het meest aan, er zijn zeker nog zoveel mogelijkheden om iets te creëren, alleen al met die gigantische map kun je heel veel dingen doen. Weet ook bijna wel zeker dat zo iets dergelijks zal komen, ze zouden immers gek zijn om het niet te doen. De vraag is alleen, zouden ze de DLC eerst weer exclusief voor een bepaalde console uitgeven? Rockstar kennende, hebben ze vast weer een of andere deal gemaakt met een groot bedrijf. We weten al dat de PS4 bezitters exclusieve content krijgt, nu maar hopen dat die content ook nog naar huidige consoles komt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik hoop dat er geen betaalde DLC komen, maar zoals nu gratis DLC die in een update komen. Wat ik zou willen zien is een zwaard als wapen. Of ouderwetse auto's zoals in LA Noire.

Link to comment
Delen op andere websites

wat dacht je van een leger DLC? met leger georienteerde wapens zoals een mes, M7A3 Gas Grenade, M16A4; Voertuigen zoals de Patriot die je ziet op de site Warstock Cache And Carry, ICBM (wellicht met de mogelijkheid om daadwerkelijk de raket af te vuren), Crashtender voor op Fort Zancudo en LSX; en wat leger gerelateerde modificaties in LSC, zoals een M134, M2 of Mk19 Grenade Launcher. en natuurlijk camouflage; qua kleren dingen zoals Camo Pants, Camo Shirt, dogtags, baret. en dan heet deze DLC: Sir, Yes Sir! (naar de missie in GTA Vice City)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik hoop op een soort dlc net zoals bij gta iv dat waren goede uitbreidingen. Ik zou het bijvoorbeeld leuk vinden om met frank te spelen en dan te zien wat hij deed voor dat hij bankovervallen ging plegen.

Of met Trevor spelen in de meth business lijkt me ook leuk dat zouden leuke verhalen zijn.

Ik heb niet zo heel veel wensen als het maar een leuke storyline word en hoop ook dat er wat meer gangs en maffia enzo is.

Ze mogen wel een beetje gaan opschieten het is al augustus en er is nog helemaal niks over bekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop op een vervolg van de verhaallijn. Ik vond hem maar wat zwakjes. Snel klaar mee. Dat vond ik heel erg jammer. Toen ik het speelde vond ik het super. Nu ik er aan terug denk vond ik hem weer niet zo goed. Het is misschien gek maar dat is mijn gedachte gang :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mogen er nog wel wat klassieke Hot Rod's toe worden gevoegd. Dat is typisch Amerikaans en bovendien vind ik dat mooie voertuigen. Extra Hot Rod's in de vorm van een DLC zie ik wel zitten (mits gratis natuurlijk)

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij wel vet als Lamar een verhaal lijn zo krijgen, zegmaar dat ze de Grovestreet gaan uitbreiden!

(En dat het huis van CJ een safehouse word :*D )

En dan ook weer zulke ''doberman'' ''homecoming'' missies hebt, ik vind de missies namelijk wel leuk in GTA V maar ik mis wel een beetje het hele ''gang'' gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou heel graag weer een soortgelijke singleplayer DLC uit GTA IV terug willen zien. Compleet nieuwe verhaallijnen, characters, wapens, missies, soundtrack etc.

Dat dus.

Graag een nieuw verhaal met één protagonist, en of die dan ook al in GTA V voorkomt, dat maakt mij niet zoveel uit. Wel hoop ik bij een nieuw character op "contactmomenten" met GTA V; berichten op radio en tv over gebeurtenissen uit GTA V, en gebeurtenissen waar naar wordt verwezen in de game.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...