Jump to content

Favoriete verhaallijn


TheuNauz

Wat vind je de beste verhaallijn tot nu toe?  

41 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je de beste verhaallijn tot nu toe?

    • GTA III
      1
    • GTA VC
      6
    • GTA SA
      11
    • GTA IV
      11
    • GTA TLaD
      3
    • GTA TBoGT
      0
    • GTA V
      8
    • (GTA VCS)
      0
    • (GTA LCS)
      1


Recommended Posts

Absoluut The Lost and Damned. Voor mij was dat verhaal erg boeiend om te volgen. Een motorbende die op het randje van de afgrond stond. En de kruising samen met de andere Episodes (IV en TBoGT) was perfect gedaan. Het grijze Liberty City was ook een perfecte locatie voor zo'n verhaal.

Daarnaast vond ik Johhny een erg interessant karakter om te volgen. De oorlog tussen hem en Billy Grey splitste The Lost in twee groepen wat uiteindelijk voor een boeiend einde zorgde.

Ik blijf het nog altijd jammer vinden dat ze nooit een complete game hebben gemaakt omtrent een motorbende. Ik vond The Lost and Damned een beetje snel uitgespeeld (logisch voor een DLC). Hopelijk zien we in de toekomst nog zo'n soort GTA langskomen.. :)

Bewerkt: door PrioX
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Bedankt voor tot dus ver jullie reacties. Opvallend is dat het verhaal niet met het spel 'beter' geworden is volgens de meesten; dat zie je wel aan GTA 5. Maar goed, dit is natuurlijk een persoonlijke kwestie.

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

GTA IV/tLaD. Allebei zijn ze goed, maar ik heb toch voor The Lost And Damned gekozen. Het was echt een superleuke storyline. Het verhaal was duidelijk en de gameplay was leuk. GTA V is natuurlijk ook een leuke game, maar van de storyline heb ik niet alles mee kunnen krijgen. Sommige dingen snapte ik niet, ook al had ik elke cutscene gekeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb gestemd op GTA IV.

Ik vond het verhaal van SA heel erg over the top en dat hoort imo niet in GTA. Het verhaal van V vond ik ook niet sterk, want alles ging door elkaar heen. Wellicht heeft dat te maken met het feit dat er drie hoofdpersonages zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Gta iv (eventueel met tbogt) verhaallijn vind ik nog steeds het beste. Tlad heb ik nog nooit echt wat aan gevonden, was mij wat te overdrevenen ik vond johnny gewoon een sukkel (mijn mening). GTA V verhaal vind ik ook goed, lekker filmisch en soms een beetje apart, maar qua feeling staat IV op mijn nr 1.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...