Jump to content

2 x PS3 op zelfde netwerk


S1LKW00D_

Recommended Posts

Hi gents & Ladies,

Ik weet niet of dit de juist plaats is voor deze vraag, excuus als dat niet zo is :

Is het mogelijk om met 2 PS3 systemen online te spelen die bij mij thuis op 1 mijn netwerk zitten ? Zouden deze 2 PS3's samen online GTA5 kunnen spelen tegen elkaar ?

Is dit mogelijk op het PSN netwerk ( ik kom dan geloof ik met 2 systemen via 1 IP adres daar aan )

Kan het netwerk dit aan ( ik heb het middelste Ziggo abonnement = 60 download en 6 upload )

Andere problemen ?

Wat denken jullie ?

Alvast bedankt voor jullie tijd en hulp

Ger

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier het meest trage internet uit de KPN Experia Box, vreselijk ding. Maar een vriend van mij kan hier zo zijn PS3 neerplanten, naam van het netwerk etc. even veranderen en het werkt. Ook gewoon in dezelfde lobby in GTA Online ;) Dus het moet gewoon werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij het spelen van games is de snelheid (hoe snel een pakketje van jouw thuisverbinding naar de server gaat) meer uit dan de bandbreedte (gemeten in 60 mpbs download / 6 mbps upload).

Playstation laat toe dat je vanaf één extern IP adres meerdere PS3's connect. Dat is hier niet echt van belang om te weten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Voortbordurend op dit item,

Wat me opvalt is dat de 2 PS3 systemen verschillend lang doen om GTA5 op te starten.

Als ik kijk naar de PS3 van mijn vriendin is deze vele malen sneller ( vaak 3 tot 4 minuten ) met opstarten van GTA5 als die van mij.

Het enige verschil is dat bij die van mijn wat meer spellen zijn geinstalleerd ( COD Ghosts, GT5 )

Enig idee wat dit zou kunnen zijn ?

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie verschillende modellen? Is de ene versie ouder dan de ander?

Laadtijden liggen vooral aan de HDD. Als je bijvoorbeeld een HDD hebt die al vaak is gebruikt staan alle data stukjes niet meer achter elkaar maar verspreid over de harde schijf. Dit heeft invloed op performance, of dus een andere Hardschijf.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het nieuwere model, is de langszaamste

Het 2e hands model is de snelste, echter staat daar alleen GTA5 op geinstalleerd, verder niets.

Weet niet of dat invloed heeft ?

Dat verklaart het. Ook bij gewone spellen is komt dit voor (bijvoorbeeld GTA IV).

Link to comment
Delen op andere websites

Het nieuwere model, is de langszaamste

Het 2e hands model is de snelste, echter staat daar alleen GTA5 op geinstalleerd, verder niets.

Weet niet of dat invloed heeft ?

Dat verklaart het. Ook bij gewone spellen is komt dit voor (bijvoorbeeld GTA IV).

Wat verklaart het dan? Dat er maar 1 spel op zijn HDD staat? Wat heeft dat voor invloed dan?

Je krijgt performance verschillen als de harde schijf vaak gedeeltelijk is beschreven/verwijderd en weer beschreven (fragmentatie), of de HDD is van een ander merk waardoor de performance gewoon lager ligt of je hebt je hele HDD vol staan. Het kan zijn dat de PS3 soms wat cachedata op de HDD kwijt wil omdat het RAM vol is.

Link to comment
Delen op andere websites

Het nieuwere model, is de langszaamste

Het 2e hands model is de snelste, echter staat daar alleen GTA5 op geinstalleerd, verder niets.

Weet niet of dat invloed heeft ?

Dat verklaart het. Ook bij gewone spellen is komt dit voor (bijvoorbeeld GTA IV).

Wat verklaart het dan? Dat er maar 1 spel op zijn HDD staat? Wat heeft dat voor invloed dan?

Je krijgt performance verschillen als de harde schijf vaak gedeeltelijk is beschreven/verwijderd en weer beschreven (fragmentatie), of de HDD is van een ander merk waardoor de performance gewoon lager ligt of je hebt je hele HDD vol staan. Het kan zijn dat de PS3 soms wat cachedata op de HDD kwijt wil omdat het RAM vol is.

Nee ik bedoel dat als je een game die al geinstalleerd is op de Hdd opstart dat hij sneller geladen is dan eentje waar hij niet van tevoren geinstalleerd is.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik bedoel dat als je een game die al geinstalleerd is op de Hdd opstart dat hij sneller geladen is dan eentje waar hij niet van tevoren geinstalleerd is.

Klopt, maar als ik het goed begrijp zijn ze bij beide al geïnstalleerd en je moet GTA5 installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...