Hilary fan Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Heey Ik heb een paar uur zitten modden en dit is het resultaat Tattoage en dat rood wit blauw is haar En ik heb deze bezinepomp veranderd Dakpannen en zonnepanneel op het dak Wil je ff zegen wat je er van vind Reageren
bigG Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Ik vind het er heel leuk uit zien. Ga zo door. Komt het in de database te staan? Als dat zo is ga ik hem zeker downloaden. Reageren
NickDrake Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 misschien kan je garfield veranderen door iets stoerder :ph34r: :ph34r: :ph34r: en het haar van cj mag je ook veranderen maar voor de rest is ie wel goed Reageren
PIETJE!!!! Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 originele tegels:Pheb ik ook voor mijn garage liggen, wat is de txd van de tattoo? Reageren
Hilary fan Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 originele tegels:Pheb ik ook voor mijn garage liggen, wat is de txd van de tattoo? Kom aan die tegels via google. De .txd is eigenlijk een groot kruis op je "Lower Back" kun je in LV heb ik aan gepast aan het Vrijheidsbeeld Ik moet eerst nog een goede readme maken, dan zal ik hem online zetten Reageren
Big-Bear Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Leuk, gedaan, misschien dat je sin hebt om met deze mod te werken, kan je van mij texturen in VC Hieris de aanmeld topic Reageren
ZeroHero Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 wat een vrolijke boel is een keer wat anders Reageren
PIETJE!!!! Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 paar van mijn eerste, k ben hardcore fan ja, nee geen nazi! garage hadden jullie al gezien, zie hier, boxbal+tattoo tattoo boxbal1 boxbal andere kant sorry voor het donkere, geen flits op camera in t spel he Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 a. niet iedereen vindt hardcore leuk, dus ik zou zeggen nee... b. die 2 boxballen zijn grof, ik wil hun gezicht niet eens zien in het spel... schrappen... c. is er niet :rolleyes: Reageren
PIETJE!!!! Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 duidelijke taal, maar ik hou ze Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 oh, ik d8 dat ze voor de Z-Z mod waren :blink: ik haal nu van alles door elkaar... sorry Reageren
PIETJE!!!! Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) no prob. edit: wie wet er wat de txd is van the johnsons house?wil ik ff hebben Bewerkt: 19 juli 2005 door PIETJE!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.