Dutchy3010 Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Dank voor organisatie, Sven. Was erg leuk! En zeker ook dank voor rondleiding in VC. Oh my god, Jet is on fire! This girl is on fire! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Het was inderdaad leuk, alleen die irritante gast die onze races verpestte en de dat de TDM zo laggde was wat minder. Reageren
Michael Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Het was inderdaad heel gezellig. Wel een beetje jammer van die hackers, maar naar heel veel bitchfights tussen Jet en mij, en schietpartijen op het Jacht was het zeer gezellig. Hopelijk zien we meer van zulke eventementen, deze is namelijk zeer leuk, bedankt Svenie voor de leuke avond! Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Was zeker gezellig Hopelijk meer van dit soort evenementen Reageren
Svenie Geplaatst: 28 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Meer screenshots hier: klik Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Ik heb geprobeerd VC:MP werkende te krijgen, maar dit wou niet lukken in verband met de Steam-versie. Had er graag bij willen wezen. Reageren
Thundercover Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Het was erg leuk om het weer eens te spelen, ook al was ik er met m'n hoofd niet helemaal bij. Je merkt toch wel duidelijk dat je functies van SA:MP/MTA:SA mist gedurende het spelen. Reageren
Michael Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 (bewerkt) Het was erg leuk om het weer eens te spelen, ook al was ik er met m'n hoofd niet helemaal bij. Je merkt toch wel duidelijk dat je functies van SA:MP/MTA:SA mist gedurende het spelen. Sowieso, Ik moest even met de Controls wennen omdat ik bijna geen Vice City speel. Ook de uitgebreide versie van Multi Theft Auto en San Andreas Multiplayer.. VCMP kan zelf dat niet aan :$ Bewerkt: 29 december 2013 door Extreem Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Haha, hoe vaak ik wel niet op "G" aan het drukken was, toen ik bij Svenie in wilde stappen bij de tour die ik kreeg door Vice City. Maar in VC-MP is dat "tab". Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Ik kon mijn .iso bestand van VC niet vinden dus kon ik niet komen. >>> Door Foreigner97: En dat noemt zich een GTA-fan? Schande! <<< Maar ik zie dat jullie het leuk hebben gehad Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 't Ziet er heel gaaf uit, spijtig dat ik er niet meer bij kon zijn. Thanks dat je dit evenement hebt georganiseerd, Svenie! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Ondanks ik maar een uurtje heb kunnen spelen ivm mijn werk heb ik er toch erg van genoten! Reageren
Svenie Geplaatst: 10 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Enig animo om dergelijk event opnieuw op poten te zetten? (afhankelijk van het aantal reacties wil ik wel even kijken om dit opnieuw te organiseren) Reageren
3L1077 Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Als ik mijn computer aan de praat zou kunnen krijgen zou ik niet liever willen dan hier aan deelnemen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.