Jump to content

Garage gaat niet meer open

killarboy

Recommended Posts

Ik had gisteren 2 auto's getuned, maar nu krijg ik de garage van Doherty niet meer open.

Ik ga er vlak voorstaan, gevolg dat hij niet open gaat

Ik zit in een andere auto en er gebeurd ook niets.

Hoe krijg ik hem terug open??

Heb op de zoekfunctie gezocht en niks gevonden :( .

Bewerkt: door killarboy
Delen op andere websites

ik wacht altijd tot ie opengaat...werkt ALTIJD, alleen duurt het de ene keer wat langer dan de ander :rolleyes:

Maar ik heb ook wel gehad dat (door gebruik van cheats toen) de garagedeur nooit meer opengaat maar het spel over zijn nek gaat dus moest ik zorgen dat ik uit de buurt van de deur bleef. <_<

Delen op andere websites

Ja hadden jullie mij ook wel eerder kunnen zeggen.... :lol:

De laatste x was ik opzoek naar een slamvan na een jaar vond ik er een zet ik hem in mn garage... ging ik nog ff een autotje tune bij wheel arch hopla erin..

kom ik terug gaat de deur niet open. lol :lol: toen werd ik boos en legde een plastic bom op de garage deur ging ie net open BOEM!! al me auto's weg :(

Delen op andere websites

Ja hadden jullie mij ook wel eerder kunnen zeggen.... :lol:

De laatste x was ik opzoek naar een slamvan na een jaar vond ik er een zet ik hem in mn garage... ging ik nog ff een autotje tune bij wheel arch hopla erin..

kom ik terug gaat de deur niet open. lol :lol: toen werd ik boos en legde een plastic bom op de garage deur ging ie net open BOEM!! al me auto's weg :(

Dat vind ik vreemd. Wanneer bij mij de garagedeur open gaat en ik laat mijn autos exploderen laat ik de deur eerst weer dichtgaan en dan weer open. Dan staan beide autos er toch nog echt bij mij.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...