killarboy Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Ik had gisteren 2 auto's getuned, maar nu krijg ik de garage van Doherty niet meer open. Ik ga er vlak voorstaan, gevolg dat hij niet open gaat Ik zit in een andere auto en er gebeurd ook niets. Hoe krijg ik hem terug open?? Heb op de zoekfunctie gezocht en niks gevonden . Bewerkt: 18 juli 2005 door killarboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Soms help het om te gaan springen of om eerst op start te drukken en dan nog een keer op start. Soms gaat de deur dan ook open. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 inderdaad of tegen die garage deur schieten of slaan wil soms ook weleens helpen ik heb hier trouwens ook vaak last van moet ik zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 een keertje bukken helpt ook wel is Heb op de zoekfunctie gezocht en niks gevonden http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=3985 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=7956 misschien moet jij is een les 'hoe gebruik je de zoekfunctie' nemen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 ik wacht altijd tot ie opengaat...werkt ALTIJD, alleen duurt het de ene keer wat langer dan de ander :rolleyes: Maar ik heb ook wel gehad dat (door gebruik van cheats toen) de garagedeur nooit meer opengaat maar het spel over zijn nek gaat dus moest ik zorgen dat ik uit de buurt van de deur bleef. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Je moet gewoon wat blijven wachten. Bij getunde auto's duurd het veel langer. Waarom? Omdat het langer duurt vooralleer die auto's geladen zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gizmo71 Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Ja hadden jullie mij ook wel eerder kunnen zeggen.... :lol: De laatste x was ik opzoek naar een slamvan na een jaar vond ik er een zet ik hem in mn garage... ging ik nog ff een autotje tune bij wheel arch hopla erin.. kom ik terug gaat de deur niet open. lol :lol: toen werd ik boos en legde een plastic bom op de garage deur ging ie net open BOEM!! al me auto's weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Ja hadden jullie mij ook wel eerder kunnen zeggen.... :lol: De laatste x was ik opzoek naar een slamvan na een jaar vond ik er een zet ik hem in mn garage... ging ik nog ff een autotje tune bij wheel arch hopla erin.. kom ik terug gaat de deur niet open. lol :lol: toen werd ik boos en legde een plastic bom op de garage deur ging ie net open BOEM!! al me auto's weg Dat vind ik vreemd. Wanneer bij mij de garagedeur open gaat en ik laat mijn autos exploderen laat ik de deur eerst weer dichtgaan en dan weer open. Dan staan beide autos er toch nog echt bij mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 ja dat hoort wel zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.