Jump to content

GTA IV Miss toch wel op mijn pc


DarkViper_Brian

Recommended Posts

Hoi ik heb zoals jullie weten problemen met gta iv gehad maar als ik gta iv rechte muiskop als administrator aan klik dan krijg ik paar sec zwart beeld poef weg mijn vader zegt dat er iets met de instellingen moet gebeuren (hij weet veel van computers heeft mijn oude computer 4 á 5 keer gemaakt) dus hoor jullie mening graag

Link to comment
Delen op andere websites

BTW Heb w7

Het kan helpen dat je wat informatie over de computer hier plaatst zoals videokaart etc. Let er wel op dat je de informatie in een spoiler-tag plaatst anders moet er zoveel gescrold worden. Een goed programma hiervoor is de flitskikker infotool: http://gtaf.nl/flitskikker

Hij zegt de hele tijd bezig met laden.

Bewerkt: door IamCrazyBrian
Link to comment
Delen op andere websites

Flitskikkers InfoTool werkt volgens mij niet meer goed sinds het programma al een redelijke tijd niet meer geüpdatet is.

Van wat ik van jouw vaders instructies begrijp moet je misschien het volgende doen:

gtaf_zpsd8bb13d5.png

gtaf2_zps34f99529.png

Laat even weten of het veranderen van de compabiliteitsmodus naar Windows Vista of Windows 7 helpt. Mocht dat niet het geval zijn, dan hebben we meer informatie nodig over je systeem. (Zoals welk besturingssysteem je gebruikt, je grafische kaart en of je je drivers geüpdatet hebt)

Link to comment
Delen op andere websites

Besturingssysteem

Windows 7 Ultimate 64-bit SP1

Processor

Intel Core i3 2367M @ 1.40GHz 75 °C

Sandy Bridge 32nm Technologie

RAM

6,00GB Dual-Kanaal DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)

Moederbord

Acer Mimic (U3E1)

Grafisch

Algemeen PnP-beeldscherm (1366x768@60Hz)

Intel HD Graphics 3000 (Acer Incorporated [ALI])

Opslag

465GB ATA WDC WD5000LPVT-2 SCSI Disk Device (SATA) 41 °C

Optische schijven

Geen optische schijven gedetecteerd

Geluid

Realtek High Definition Audio

Astu

Link to comment
Delen op andere websites

Die laptop is echt te slecht. De processor draait op te lage knoksnelheid (minimum 1.8 Ghz) en over degelijke grafische prestaties zullen we nog maar zwijgen. Ik weet niet wat je momenteel draait op die processor, maar 75° is echt veel te heet. Als je processor praktisch niets doet hoort die op zo'n 30° à 40° te zitten met de standaard koeler.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...