Jump to content

Character Naam lukt niet!


Yusuf123

Recommended Posts

Hey ik heb sinds vrijdag 20 december Gta 5 gekocht en ik ging zoals iedereen denk ik wel eerst effe een dagje lang story spelen en de volgende dag online ik kwam er na een paar keer proberen op en ik dacht van dan ga ik maar gelijk verder met het maken van mijn charachter maar toen ik bij de naam van mijn character kwam kon ik geen goede naam vinden (volgens Gta dan) die luktte ik heb ongeveer meer dan 30 verschillende soorten namen geprobeerd de meeste met mijn eigen naam erin maar kreeg steeds deze

Alert: this name contains Profane or off-limits text. please revine and try again

en zoals er op het einde staat heb ik het maar opnieuw geprobeerd en dat nu al sinds zaterdag en steeds krijg ik dezelfde alert ik heb de namen allemaal geprobeerd zonder bijvoorbeeld: met een - of / of _ want zulke dingen kan je volgens mij niet veel in je naam doen maar dus wat kan ik hieraan doen??

moet ik misschien het spel opnieuw installeren of is er een andere oplossing

Btw: dit is op de PS3

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Yusuf

Bewerkt: door Yusuf123
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...