iRico Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Geplaatst: 25 december 2013 (bewerkt) Ik heb 3 verschillende maten ervan. Grootste maat: Middel maat: Kleinste maat (Die ik gebruik ivm het minste KB) Rate? Tips altijd welkom! Hoe ik op het idee kwam? Omdat ik sinds net bij de bananenbendezit. Bewerkt: 25 december 2013 door Black-GrandTheftAuto Reageren
.Sharingan Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Geplaatst: 25 december 2013 Er valt niet echt wat te raten. Het is een artwork van GTA V waar wat tekst op geplakt is, en drie verschillende formaten van zijn. Dit is iets wat je binnen 2 minuten gedaan hebt, dus daarom ook een laag cijfer. 1/10. Reageren
Rutger. Geplaatst: 25 december 2013 Rapport Geplaatst: 25 december 2013 Er valt niet echt wat te raten. Het is een artwork van GTA V waar wat tekst op geplakt is, en drie verschillende formaten van zijn. Dit is iets wat je binnen 2 minuten gedaan hebt, dus daarom ook een laag cijfer. 1/10. Je vergeet de banaan die hij erin gestopt heeft Jammer dat de banaan niet goed terug te zien is op je daadwerkelijke avatar omdat het plaatje te klein is Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Als die banaan er niet in had gezeten was het een 1/10, maar nu maak je er toch een mooie 7/10 van Reageren
Michael Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Leuk dat je wat gemaakt hebt! Wat de anderen al zeggen, dit is eigenlijk een klein beetje wat tekst erop plakken en een banaan eraan toevoegen. Ik vind het wel leuk om te zien dat er weer nieuwe mensen in de Graphics General komen. Als je het niet wist, kan je je kunsten kwijt in ''Graphics Showroom.'' Ik geef je voor deze avatar een 4/10 Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Hij is wel leuk. Maar jammer dat de achtergrond ook geel is. Reageren
iRico Geplaatst: 26 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Ja klopt. (Crazy-Ghost) Reageren
.Sharingan Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Had de banaan nog niet eens gezien Reageren
Nyltje Geplaatst: 28 december 2013 Rapport Geplaatst: 28 december 2013 Je kan de banaan lichten maken en dan het plaatje iets donkerder, misschien zie je de banaan dan beter? Reageren
RMJ Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Je kan de banaan lichten maken en dan het plaatje iets donkerder, misschien zie je de banaan dan beter? of alleen de background wat donkerder maken! anders valt je plaatje zelf nog niet op haha. wat voor programma gebruik je als ik vragen mag ? Reageren
iRico Geplaatst: 5 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Ik gebruik Photoshop CS6. Ont.Er mag een slotje op! Reageren
Cabyon Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Ont.Er mag een slotje op! Waarom dicht? Peeps mogen je creatie toch nog bekritiseren? Of niet? Reageren
3LOPIX Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Wel grappig eigenlijk die banaan, aangezien de bananenbende niet meer bestaat. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Had de banaan nog niet eens gezien Moet je nagaan wat fantastisch Rico die banaan in het werk heeft laten opgaan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.