TheDutchWesley Geplaatst: 26 juni 2014 Rapport Geplaatst: 26 juni 2014 (bewerkt) dit is errug leuk: http://www.gta5stats.com/players/user/mertcoban17 nu weten we zeker dat het nep is. Nu gaan we weer on-topic! Bewerkt: 26 juni 2014 door TheDutchWesley Reageren
ERRWINS Geplaatst: 26 juni 2014 Rapport Geplaatst: 26 juni 2014 dit is errug leuk: http://www.gta5stats.com/players/user/mertcoban17 nu weten we zeker dat het nep is. Nu gaan we weer on-topic! Total Money Earned $126,900,000 Hij heeft wel degelijk eens 60 miljoen gekregen Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 26 juni 2014 Rapport Geplaatst: 26 juni 2014 (bewerkt) dit is errug leuk: http://www.gta5stats.com/players/user/mertcoban17 nu weten we zeker dat het nep is. Nu gaan we weer on-topic! Total Money Earned $126,900,000 Hij heeft wel degelijk eens 60 miljoen gekregen Het ging over miljard he. En dat ie nog steeds 60 miljoen/miljard had klopt dus ook voor geen meter.Received from Others: 0 Picked Up: 22.500 Good Sport Award: 34.000 Ook toevallig dat zijn inkomsten precies 126,900,00 zijn Bewerkt: 26 juni 2014 door TheDutchWesley Reageren
Niked Geplaatst: 27 juni 2014 Rapport Geplaatst: 27 juni 2014 Hij heeft maar 16 miljoen opgedaan ? Waar is al het andere geld dan ? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 27 juni 2014 Rapport Geplaatst: 27 juni 2014 Waarschijnlijk verwijderd door Rockstar. Reageren
Votair Geplaatst: 27 juni 2014 Rapport Geplaatst: 27 juni 2014 Waarom zou je opscheppen over je geld in een videogame..? I DON'T GET IT! Reageren
Venzio Geplaatst: 27 juni 2014 Rapport Geplaatst: 27 juni 2014 >>> Door Venzio: Overbodige posts verwijderd, graag on-topic blijven!<<< Reageren
FGras Geplaatst: 30 september 2014 Rapport Geplaatst: 30 september 2014 Ik heb op t moment meer dan een miljoen dollar in GTAonline Naast wapens en kogels weet ik momenteel niet zo goed waar het aan uit te geven. Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 1 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2014 Ik heb op t moment meer dan een miljoen dollar in GTAonline Naast wapens en kogels weet ik momenteel niet zo goed waar het aan uit te geven. Voertuigen, kleding, het duurste huis? Reageren
FGras Geplaatst: 1 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2014 Ik heb op t moment meer dan een miljoen dollar in GTAonline Naast wapens en kogels weet ik momenteel niet zo goed waar het aan uit te geven. Voertuigen, kleding, het duurste huis? Kleding is niet duur in t spel, Mooie huizen heeft het spel nog niet dus waarom zou ik daar geld aan uitgeven? Tevens is een 10 car garage veel goedkoper dan zo'n huis terwijl je er min of meer hetzelfde mee kan. Ik heb mijn geld al aan één auto en één motor uitgegeven. Ik zie niet echt in waarom ik meer nodig heb. Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 1 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2014 Ik heb op t moment meer dan een miljoen dollar in GTAonline Naast wapens en kogels weet ik momenteel niet zo goed waar het aan uit te geven. Voertuigen, kleding, het duurste huis? Kleding is niet duur in t spel, Mooie huizen heeft het spel nog niet dus waarom zou ik daar geld aan uitgeven? Tevens is een 10 car garage veel goedkoper dan zo'n huis terwijl je er min of meer hetzelfde mee kan. Ik heb mijn geld al aan één auto en één motor uitgegeven. Ik zie niet echt in waarom ik meer nodig heb. Upgrades dan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.