Dutchy3010 Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Van 7 tot en met 23 februari vinden weer de Olympische Winterspelen plaats. Dit keer in Sotsji! Weten jullie het nog... Vier jaar geleden... Die rampzalige wissel... Krijg er nog buikpijn van als ik eraan terug denk (ok, beetje overdreven, maar jullie snappen wat ik bedoel! ). Op dit moment zijn de kwalificaties voor de schaatsers volop aan de gang. Wat vinden jullie ervan tot nu toe? Ik vind het vrij bizar hoe Nauta niet mee mag naar de spelen... Scheelde 3 honderdsten met de nummer 3, verrassend achter Van der Weijden, maar werd enorm gehinderd door haar tegenstander (die later daarvoor dan ook gediskwalificeerd werd). Dus omdat Nauta een slechte tegenstander had en haar hinderde, mist ze de olympische spelen... Ik vind het schandalig. Hoop dan op een skate-off tussen die twee, zodat de beste echt wint. Maar ik heb er een hard hoofd in. De coach van Van der Weijden stapt naar de rechter indien werkelijk een skateoff moet worden gereden. Oordeel zelf. De binnenbaan hoort voordeel te verlenen indien ze tegelijk bij de wissel uitkomen: Relevante nieuwsberichten: http://schaatsen.nl/nieuws/2013-12-27-nauta-ik-werd-van-de-baan-gereden http://www.ad.nl/ad/nl/1742/Schaatsen/article/detail/3569028/2013/12/28/Incident-rond-Yvonne-Nauta-houdt-gemoederen-bezig.dhtml http://www.nusport.nl/schaatsen/3664088/ploeg-van-weijden-stapt-bij-skate-off-rechter.html Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 29 december 2013 Rapport Geplaatst: 29 december 2013 Olympische sspeln vind ik altijd wel leuk. Verhoog me er heel erg op. Vooral op Skiën, snowboard en schaatsen. Reageren
Michael Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 (bewerkt) Zoektocht naar 'zwarte weduwe' in Sotsji 21/01/14, 02:10 − bron: ANP De autoriteiten in het Russische Sotsji zijn een zoektocht begonnen naar een 22-jarige 'zwarte weduwe' die mogelijk een aanslag wil plegen tijdens de Olympische Winterspelen volgende maand. Dat meldt de nieuwszender CNN. Folders met foto's van Ruzanna Ibragimova, weduwe van een lid van een militante groep die vorig jaar in Dagestan omkwam in een vuurgevecht met de politie, zijn uitgedeeld in hotels en op het vliegveld. Ook op de televisie en op sociale media zijn beeltenissen van de 'zwarte weduwe' getoond. De vrouw, ook wel bekend onderde naam Salima, zou tien dagen geleden in Sotsji zijn aangekomen en daarbij de beveiliging hebben omzeild. Ibragimova zou lid zijn Kaukasisch Emiraat, een beweging van separatisten die al jarenlang vecht tegen het Russische bewind. De islamisten strijden voor een onafhankelijke staat met islamitische wetgeving (sharia). Wat vinden jullie hiervan? Ik hoor het wel vaker, maar ik denk dat we niet echt bang moeten zijn op een aanslag op de Olympische Winterspelen Bewerkt: 21 januari 2014 door Asphyxiated Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 Dreiging met dit soort evenementen is er eigenlijk altijd. Laten we hopen dat het bij dreigen blijft en dat we kunnen genieten van heerlijke spelen Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 21 januari 2014 Rapport Geplaatst: 21 januari 2014 Ook anderen hebben al aangegeven aanslagen te willen plegen tijdens de OS. De Russen hebben aangegeven alles in de gaten te houden, en daarbij hebben ze hulp vanuit Amerika en Groot Brittanië Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 8 februari 2014 Rapport Geplaatst: 8 februari 2014 Fijn, de wellicht mooiste afstand gemist, omdat ik na m'n nachtdienst tot 15:30 heb liggen snurken. Hoop dat er vanavond nog een mooie samenvatting komt, want ik wil het toch wel even zien. Ben benieuwd of de Nederlandse dames dit uitstekende voorbeeld kunnen volgen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2014 Gisteren echt genoten van de mannen. Wat een klasse, 1, 2 en 3!!! En Wüst ook echt geweldig. Top spelen tot nu toe. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 9 februari 2014 Rapport Geplaatst: 9 februari 2014 Ik kan zelf niet schaatsen, maar het kijken naar schaatsen vind ik altijd wel leuk. Top prestaties geleverd Reageren
BoerTijger Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Geplaatst: 10 februari 2014 Het zijn de spelen van de Nederlanders hoor, ook op de 500m mannen een volledig Nederlands podium! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Geplaatst: 10 februari 2014 Ben erg blij dat de Nederlanders het goed doen. Dit nummer wou ik toch even delen: http://www.youtube.com/watch?v=6n6kkTxjG2s Wat een hit! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 februari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2014 Wat een fabelachtige 500m zeg! Ik hoopte uiteraard op een Nederlands podium, en zag 1 en 2 nog wel gebeuren na de eerste rit, maar dat Ronald het nog zo goed zou doen... Genoten! Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 10 februari 2014 Rapport Geplaatst: 10 februari 2014 (bewerkt) Zeer genoten van de 500m! En ik ben blij om een Trotse Nederlander te zijn. Bewerkt: 10 februari 2014 door xCrazyShotgun Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.