tjarda1999 Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 Ik werd daarnet dood geschoten 2x in mijn tank ik reed en iemand schiet kogel en dood is die nieuw of wat? Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 Ik snap niet wat je bedoelt? Ben je toen je in een tank zat doodgeschoten of..? Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 1 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 Ik snap niet wat je bedoelt? Ben je toen je in een tank zat doodgeschoten of..? Ik zat in mijn tank ik reed rond en wordt dood geschoten Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 Misschien een hacker. Heb je wel vaker. Of dat met een race iemand opeens veel sneller is. Reageren
haqa Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 rhino tank kan kapot hoor, is niet onverwoesbaar. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 1 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 rhino tank kan kapot hoor, is niet onverwoesbaar. Hij ontplofte niet hij sniperde mij Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 Sinds de laatste patch is sowieso die hele Rhino irritant Nu kunnen mensen gewoon ongestoord je auto kapot maken, waarna je er zelf elke keer voor moet betalen (Ook al sta je naast de weg en schieten ze er op) Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 1 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 Sinds de laatste patch is sowieso die hele Rhino irritant Nu kunnen mensen gewoon ongestoord je auto kapot maken, waarna je er zelf elke keer voor moet betalen (Ook al sta je naast de weg en schieten ze er op) Ik schiet elke auto kapot en ze rijden tegen mij en ik hoef niks te maken en geen bad sport melding helemaal niks en als een vriend van mij op die tank staat als die kapot is dan krijgt hij de schuld :3 Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 Ik schiet elke auto kapot en ze rijden tegen mij en ik hoef niks te maken en geen bad sport melding helemaal niks en als een vriend van mij op die tank staat als die kapot is dan krijgt hij de schuld :3 Dat bedoel ik dus, irritant ding.. Maargoed, dat zal wel aan de leeftijd liggen Als ik zo'n 'ruige jongen' zie kan ik het niet laten om hem daarna de hele tijd te trollen, moet toch wat met dat geld wat je elke keer krijgt van die hackers Reageren
desdo Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 Ik had dat laatst ook in een tank. Toen snipperde een vriend van me, mij dood terwijl ik in een tank zat? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 Sinds de laatste patch is sowieso die hele Rhino irritant Nu kunnen mensen gewoon ongestoord je auto kapot maken, waarna je er zelf elke keer voor moet betalen (Ook al sta je naast de weg en schieten ze er op) Ik schiet elke auto kapot en ze rijden tegen mij en ik hoef niks te maken en geen bad sport melding helemaal niks en als een vriend van mij op die tank staat als die kapot is dan krijgt hij de schuld :3 De valse beschuldigingen van de tank zijn gepatchd :3 Reageren
Jans-1987 Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 Kan je ook je tank verkopen? Een vriend van mij wilt zijn geld terug haha Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 Ik had dat laatst ook in een tank. Toen snipperde een vriend van me, mij dood terwijl ik in een tank zat? Dit kan al heel lang er is en bepaalde plek waar je moet mikken met je sniper. Dan kun je m gewoon door de kop schieten:) Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Tanks zijn idd kapot irritant. Sws speel ik bijna alleen nog maar private met vrienden want je jan niet eens rustig ff door de stad rijden of je word weggeknald door een tank of doodgeschoten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.