Jump to content

Rhino Tank


tjarda1999

Recommended Posts

Sinds de laatste patch is sowieso die hele Rhino irritant

Nu kunnen mensen gewoon ongestoord je auto kapot maken, waarna je er zelf elke keer voor moet betalen :N (Ook al sta je naast de weg en schieten ze er op)

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds de laatste patch is sowieso die hele Rhino irritant

Nu kunnen mensen gewoon ongestoord je auto kapot maken, waarna je er zelf elke keer voor moet betalen :N (Ook al sta je naast de weg en schieten ze er op)

Ik schiet elke auto kapot en ze rijden tegen mij en ik hoef niks te maken en geen bad sport melding helemaal niks en als een vriend van mij op die tank staat als die kapot is dan krijgt hij de schuld :3
Link to comment
Delen op andere websites

Ik schiet elke auto kapot en ze rijden tegen mij en ik hoef niks te maken en geen bad sport melding helemaal niks en als een vriend van mij op die tank staat als die kapot is dan krijgt hij de schuld :3

Dat bedoel ik dus, irritant ding..

Maargoed, dat zal wel aan de leeftijd liggen :7

Als ik zo'n 'ruige jongen' zie kan ik het niet laten om hem daarna de hele tijd te trollen, moet toch wat met dat geld wat je elke keer krijgt van die hackers :7

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds de laatste patch is sowieso die hele Rhino irritant

Nu kunnen mensen gewoon ongestoord je auto kapot maken, waarna je er zelf elke keer voor moet betalen :N (Ook al sta je naast de weg en schieten ze er op)

Ik schiet elke auto kapot en ze rijden tegen mij en ik hoef niks te maken en geen bad sport melding helemaal niks en als een vriend van mij op die tank staat als die kapot is dan krijgt hij de schuld :3

De valse beschuldigingen van de tank zijn gepatchd :3

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had dat laatst ook in een tank. Toen snipperde een vriend van me, mij dood terwijl ik in een tank zat?

Dit kan al heel lang er is en bepaalde plek waar je moet mikken met je sniper. Dan kun je m gewoon door de kop schieten:)

Link to comment
Delen op andere websites

Tanks zijn idd kapot irritant. Sws speel ik bijna alleen nog maar private met vrienden want je jan niet eens rustig ff door de stad rijden of je word weggeknald door een tank of doodgeschoten

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...