Nitivity Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Kvind t persoonlijk wel meevallen met de tanks? ik zie ze bijna nooit.. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Ik zie er heel veel. Elke speler met een bounty op zich rijd erin. En ook gwn andere spelers Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Ik vind het alleen leuk om een tank te pakken, Vooral als een low-level speler mij probeert te domineren omdat hij mij toevallig een paar keer heeft doodgeschoten, Dan haast ik me ff naar me tank, rijd ik terug, en dan zie ik hem vol vuur openen met een SMG Ff naar game chat gegaan en dan blijkt dat het een of andere kereltje van 11-jaar oud was Reageren
headbanger007 Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Haha, ik kwam net online in het spel. Krijg ik een bounty van zo'n 9000 dollar op mijn hoofd geplakt (totaal uit het niets, want was er misschien 2 seconden in). Ik bel pegasus voor mijn tank, rep me er heel snel naar toe en zag toen 2 spelers op mij afstormen. Haha. Even de loop van de tank op hun gericht, zeer grappig zicht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.