Thundercover Geplaatst: 24 mei 2014 Rapport Geplaatst: 24 mei 2014 Ik heb alles weer bijgewerkt. Op dit moment staan er nog meer dan veertig verzoeken voor uitnodigingen open op Social Club. Als die van jou er tussen staat, zorg er dan voor dat je hier ook een post hebt geplaatst. Heb je beide gedaan maar ben je nog steeds niet uitgenodigd? Plaats je post even opnieuw en je krijgt alsnog je uitnodiging. Reageren
Jaszpehr Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 (bewerkt) Forumnaam: Jaszpehr Social Club: Jaszpehr PSN ID: Jaszpehr >>> Door Thundercover: Re-invited!<<< Bewerkt: 26 mei 2014 door Thundercover Reageren
Votair Geplaatst: 30 mei 2014 Rapport Geplaatst: 30 mei 2014 (bewerkt) Forumnaam: Votair Social Club Naam: votair PSN-naam: XTAGSX_Danger >>> Door Thundercover: Re-invited. Note to self: OP bijwerken.<<< Bewerkt: 23 juni 2014 door Thundercover Reageren
v.c. gangster Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Geplaatst: 22 juni 2014 (bewerkt) Forumnaam: v.c. gangster Social Club: Marty_NL PSN: mArty-MaRniK >>> Door Thundercover: Re-invited. Note to self: OP bijwerken.<<< Bewerkt: 23 juni 2014 door Thundercover Reageren
Niked Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Mijn social naam is nu skullz-001 Wegens ene klein typfoutje zit ik nu een jaar vast aan 001 Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 28 juli 2014 Rapport Geplaatst: 28 juli 2014 Forumnaam: danger_dog_guy_7 SC naam: danger_dog_guy psn: danger_dog_guy_7 Reageren
Nyltje Geplaatst: 24 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2014 Ik dacht eerst dat het een clan was voor alleen Gta V, totdat ik zag dat mensen zonder Gta V ook aangemeld waren. Ik heb me nu dus ook aangemeld! ;D Reageren
Shorty_D Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 Forumnaam: Shorty_D Social Club: D_Dog_43NL Xbox 360: D Dog 43 Reageren
FGras Geplaatst: 1 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2014 (bewerkt) Hey mensen, ik heb enige tijd geleden al een request aangevraagd op de social club. Maar er gebeurd weinig mee? Is deze clan nog wel wat actief? Forumnaam: FGras Social Club: FGras PS3: FGras Bewerkt: 1 oktober 2014 door FGras Reageren
Joriz Geplaatst: 3 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2014 Ik heb even wat mensen uitgenodigd die al heel lang aan het wachten waren voor aanmelding bij onze crew. Niet iedereen zijn request kon ik terug vinden. Waarschijnlijk verlopen ze na een tijdje op de Social Club. Meld je dan nogmaals aan en lees de instructies in de beginpost goed door. Ik zal de komende dagen te vinden zijn in GTA Online vanwege het Last Team Standing Event. Hierbij zal ik dus ook mensen van onze eigen crew uitnodigen. Op dit moment is er nog geen exact meetingstijdstip. Mocht die er komen dan meld ik het wel. Reageren
TrueSkum Geplaatst: 3 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2014 Ik heb me al een tijdje gelden aangemeld maar nog steeds niet geaccepteerd hier me info maar. Forumnaam: TrueSkum Social Club: TrueSkum Gamertag: True Scum Reageren
Joriz Geplaatst: 3 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2014 Je aanmelding is nu goedgekeurd (wel zelf nog bevestigen!). Let er op dat je alle stappen moet uitvoeren inclusief hier dus al je gegevens posten die vereist zijn. Anders zal je aanvraag niet worden goedgekeurd. Zo weten we welke leden op GTAForum.nl welke leden op Rockstar Games Social Club zijn. Reageren
FGras Geplaatst: 6 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2014 Bij mij zegt de R* SocialClub nog altijd: Request pending, aan de eisen heb ik voldaan! Ik weet t zeker Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Geplaatst: 11 november 2014 (bewerkt) Ik ga hier ook maar aan meedoen aangezien mijn eigen crew gestopt is met regelmatig spelen Forumnaam: Da Phoenix Social Club: DaPhoenixNL PSN: Mark_Phoenix (ook PS4) Bewerkt: 11 november 2014 door Da Phoenix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.