Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Modden is heel erg hetzelfde op mobiele versie als op pc. :Y

En het werkt nagenoeg zonder problemen? (Uiteraard brengt modden ook op de PC risico's met zich mee, aangezien de software zó kan crashen..) Of kun je toch minder code aanpassen of mods loslaten op het spel voordat 'ie crasht?

Geplaatst:

Ik heb het gister wel een keer dermate verpest dat het spel niet meer startte, maar dat kan bij de PC versie ook. Blijkbaar niet alles goed genoeg gebackupt. De simpele oplossing daarvoor is een reinstall van het spel. Dan werkt alles weer zoals eerst. Dus het "worst case scenario" is dat je hem opnieuw download uit de Store.

Vannacht heb ik de tutorial gepubliceerd: https://gtagames.nl/topic/130030-gta-vice-city-mobile-modding

Geplaatst:

Vind ik ook extreem jammer (had het al genoemd in de tutorial, ik kan het niet testen). Probleem is ook dat je dan android-only mods krijgt. En mobiel zal niet veel gemod worden, dus als dan ook slechts maar de helft de mod kan installeren... Duimen voor een iOS versie.

Geplaatst: (bewerkt)

Ondertussen baal ik enorm als een stekker dat GTA III Era niet beschikbaat is op de PSVita :(

Damn, de hele nacht lekker GTA SA zitten spelen op de PSVita, goede knoppen, thumsticks en so on.

Touchscreen gaming zie ik niet zitten.

Bewerkt: door Blue_V
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...