HA5H Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Modden is heel erg hetzelfde op mobiele versie als op pc. En het werkt nagenoeg zonder problemen? (Uiteraard brengt modden ook op de PC risico's met zich mee, aangezien de software zó kan crashen..) Of kun je toch minder code aanpassen of mods loslaten op het spel voordat 'ie crasht? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Ik heb het gister wel een keer dermate verpest dat het spel niet meer startte, maar dat kan bij de PC versie ook. Blijkbaar niet alles goed genoeg gebackupt. De simpele oplossing daarvoor is een reinstall van het spel. Dan werkt alles weer zoals eerst. Dus het "worst case scenario" is dat je hem opnieuw download uit de Store. Vannacht heb ik de tutorial gepubliceerd: https://gtagames.nl/topic/130030-gta-vice-city-mobile-modding Reageren
PatrickW Geplaatst: 8 januari 2014 Rapport Geplaatst: 8 januari 2014 Goed om te zien dat het allemaal redelijk compatible is Dat betekent dat er veel tools zijn en kennis beschikbaar is. Reageren
Crypteq Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 Mobile modding is goed op weg. Jammer dat CLEO enkel op Android werkt van de mobile devices. Zal er eens een blik op werken om te kijken of ik wat mods van mij makkelijk werkend er op kan krijgen Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 Vind ik ook extreem jammer (had het al genoemd in de tutorial, ik kan het niet testen). Probleem is ook dat je dan android-only mods krijgt. En mobiel zal niet veel gemod worden, dus als dan ook slechts maar de helft de mod kan installeren... Duimen voor een iOS versie. Reageren
SilverRST Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 (bewerkt) Ondertussen baal ik enorm als een stekker dat GTA III Era niet beschikbaat is op de PSVita Damn, de hele nacht lekker GTA SA zitten spelen op de PSVita, goede knoppen, thumsticks en so on. Touchscreen gaming zie ik niet zitten. Bewerkt: 11 januari 2014 door Blue_V Reageren
Mrkwark Geplaatst: 30 januari 2014 Rapport Geplaatst: 30 januari 2014 Ik ga maar ff SA voor mijn s3 kopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.