Jump to content

Reacties Rockstar m.b.t. GTA Online hacking


dionkoffie

Recommended Posts

Een paar weken geleden kreeg ik weer 200 miljoen. Ik heb het netjes gezegt tegen rockstar en na weken krijg ik deze reactie.

Hello Dionkoffie,

Thank you for contacting R* Games Support.

We are sorry to hear that you were given money by someone who may have been cheating. This will be investigated and the gifted money may be removed from your account. If you were not engaged in any willful cheating or exploiting yourself, you do not need to worry about Rockstar Games taking action against you.

Cheers,

R*

dus rockstar is echt bezig met het geld van spelers. ''you do not need to worry about Rockstar Games taking action against you.'' dat is ook mooi voor de mensen die slachtoffer zijn van al dat gehack

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • UberBug

    8

  • PrutserNL

    5

  • tjarda1999

    3

  • S1LKW00D_

    3

Een standaard reactie. Ik heb een soortgelijke reactie ontvangen na het rapporteren van een cheater;

Hi Vince0789,

Thank you for this report. We have logged this information and will continue investigation.

Best Regards,

Collin G.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn idd kopieer, knip, plak en zonder veel inhoud reacties. Is ook niet zo gek als ze tig mails ontvangen. Ik ben dan ook benieuwd wat er echt gaat gebeuren nu ze de meeste DNS servers hebben voorzien van beveiliging en de hackers/ modders grotendeels hebben geweerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Denk nu niet dat Rockstar echt gaat onderzoeken hoe je aan dit geld komt, laat staan er gevolg aan geven. Miljoenen gta online spelers, als een klein deel daar meldingen van doorstuurt denk ik dat ze enkele honderden personeelsleden moeten bij aanwerven om deze allemaal grondig te bekijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb het ook alleen maar beter lekker uitgeven

Ga echt geen moeite doen om gekregen geld te melden lijk wel gek xD

Dat is nou het jammere van die hackers. Ik wil altijd eerlijk spelen, maar als iedereen opeens zoveel miljoen krijgt en jij komt dan met je 'minder geld', wat koet je dan?..
Link to comment
Delen op andere websites

@ Lebron: zo moeilijk is dat niet hoor. Rockstar Games heeft alle data tot hun beschikking, dus wanneer één data analist zich even een weekje boos maakt en zijn best doet ligt er aan het einde van die week een overzicht op tafel met die miljoenen gamers opgedeeld in vier groepen: hackers, exploit users, slachtoffers van hackers en de niet-geraakten. Op die groepen wordt dan een actie gekozen en dat is alles. ;) Waar voor Rockstar tijd in gaat zitten, en dat spreekt voor het bedrijf, is het gebruiken van alle individuele reports om die groepen te verifiëren en checken. Daar nemen ze duidelijk uitvoerig de tijd voor om met zoveel mogelijk data te werken zodat de groepen beter kloppen en de kans op oneerlijke behandeling wordt beperkt tot een minimum.

Bij Red Dead Redemption is men overigens ook heel coulant omgegaan met de savegame hacks toendertijd, dus ik verwacht iets vergelijkbaars voor Online. (Al moet ik zeggen dat één van de onschuldige Death Inc.'ers die samen met mij slachtoffer was van hackers die geld ronddeelden inmiddels zijn rekening heeft zien resetten naar nul in Online, Rockstar maakt ook fouten. ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Ben eerder benieuwd hoe ze het gaan oplossen, en weer "eerlijk maken" voor iedereen.

Heb zelf ook 500.000.000 op de rekening staan, echter toen ik dat kreeg had ik rond de 350.000. Inmiddels weer meerdere missies en races verder ( en dus ook geld ) en ook weer geld uitgegeven. Dat houden ze dan toch nog bij ?

Ik vond zelf wel een mooie oplossing dat je ook de keuze kunt krijgen óf je van iemand geld wilt ontvangen. Op dit moment is er geen keuze moment als iemand geld met je deelt, je krijgt het gewoon, zou het fijn vinden als ik tenminste nog een keuze had. Dan had ik namelijk geen 500.000.000 op de rekening gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

@harry1985, Op dit moment zijn er veel geruchten wat er mogelijk kan gebeuren als je ontvangen geld hebt uitgegeven. Voor de meeste is het dus nogsteeds een vraag en voor R* een weet. We zullen nog ff geduld moeten hebben op de volgende patch.

Link to comment
Delen op andere websites

@S1LKWOOD, Op de Social Club website kan je zelf zien/uitrekenen hoeveel geld je zou moeten hebben (lees: eerlijk "verdiend" hebt). Kijk hiervoor bij Career - Overview - Cash Earned.

Gaat ook niet helemaal op denk ik: Earned from Jobs $1,820,095,961 heb ik serieus eerlijk verdient. kan inmiddels down to drain voor en achteruit met men ogen dicht rijden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het bedrag wat bij total earned staat kun je beter vergeten. Tenminste, indien je illegaal geld hebt ontvangen.

Dit illegale ontvangen geld staat bij Shared

Indien je het volgende sommetje doet:

Jobs + Betting + Car sales + Other + Picked up = $....... dan zou je een bedrag moeten overhouden wat je eerlijk verdiend/gekregen hebt.

Trek je hier het bedrag af van je totale uitgaven (Total spent) dan zou je een bedrag moeten overhouden wat je nu nog bezit.

Indien je baten-kosten in de min uitkomen dan heb je teveel uitgegeven...grote vermoeden dat dit bij de meeste ook zo is 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Het bedrag wat bij total earned staat kun je beter vergeten. Tenminste, indien je illegaal geld hebt ontvangen.

Dit illegale ontvangen geld staat bij Shared

Indien je het volgende sommetje doet:

Jobs + Betting + Car sales + Other + Picked up = $....... dan zou je een bedrag moeten overhouden wat je eerlijk verdiend/gekregen hebt.

Trek je hier het bedrag af van je totale uitgaven (Total spent) dan zou je een bedrag moeten overhouden wat je nu nog bezit.

Indien je baten-kosten in de min uitkomen dan heb je teveel uitgegeven...grote vermoeden dat dit bij de meeste ook zo is 8)

Ai.. !!

Dan heb ik $ 219.150,- teveel uitgegeven.

Ik heb wel met vrienden nog geld gedeeld, maar dat heeft nooit zoveel kunnen zijn..... Betrapt :-)

Puntmuts voor S1LKW00D_

Bewerkt: door S1LKW00D_
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...