Jump to content

Kwalificatie EK 2016

BelgiumRedDevils

Recommended Posts

• Reacties 308
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

50

• Phoenyxar

31

• Dutchy3010

22

• SpacyColours

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Crap. Geen Nederland volgend jaar. Gelukkig is Hofplein door politie hier afgezet, wordt nu al gek van al het getoeter... Stelletje asocialen... Hoop dat Turkije niet door de kwalificatie heen komt en dat Belgie het EK wint. smile3.gif

Dan kan Nederland nu gaan bouwen. Het was al poosje vergane glorie, het was puur afwachten wanneer dit zou gebeuren. Ondanks de goede prestaties op afgelopen 2 WK's.

Stond net vast met mn auto op het Hofplein. :7 Het was inderdaad iets drukker dan ik verwacht had. :7 Maarja, op het vorige WK stond het Hofplein ook iedere keer vol met toeterende mensen na iedere overwinning van Nederland. Wat maakt het uit joh? :puh:

Er zal wel niks meer in de buurt georganiseerd worden nu Nederland er uit ligt. :(

Delen op andere websites

Gefeliciteerd Belgen!

Echt beschamend dat Oranje ons voetbalteam is. Belachelijk gespeeld de afgelopen wedstrijden en ze verdienen het daardoor ook niet om überhaupt één voet in Frankrijk neer te zetten. Ik kan overigens absoluut niet begrijpen dat Danny Blind en Bertje van Oostveen niet de eer aan henzelf houden; ze moeten toch gewoon opstappen?

Ik ben benieuwd hoe het over een aantal jaar gaat op het WK. In die tijd moet een Jordy Clasie wel de leiding pakken bij Oranje en moeten hier en daar wat talenten doorstromen. Met een Tete, Riedewald, Zoet, en ga zo maar door, redden we het nooit.

Delen op andere websites

Bierbuikje, pas op dat je nu niet té veel als een fanatieke Rode Duivels-supporter gaat klinken he. Het is al beschamend genoeg dat we ons eigen elftal voorlopig niet aan kunnen moedigen, maar laten we niet al onze Nederlandse waardigheid verliezen!

Delen op andere websites

Ja, sprekend toch:

Wat een carrière.

Het is al beschamend genoeg dat we ons eigen elftal voorlopig niet aan kunnen moedigen, maar laten we niet al onze Nederlandse waardigheid verliezen!

Waardigheid? Meer dan de helft van de Nederlanders die ik op Facebook ken hebben zich al ingeschreven voor de Duivel-cursus. Op een zekere manier uniek te noemen.

Delen op andere websites

Ja, sprekend toch:

Wat een carrière.

Het is al beschamend genoeg dat we ons eigen elftal voorlopig niet aan kunnen moedigen, maar laten we niet al onze Nederlandse waardigheid verliezen!

Waardigheid? Meer dan de helft van de Nederlanders die ik op Facebook ken hebben zich al ingeschreven voor de Duivel-cursus. Op een zekere manier uniek te noemen.

Ik moet me ook nog inschrijven, is er nog plek?
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...