KoningJesper Geplaatst: 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2015 Wat is er dan? Kwalificatie wedstrijd Nederland - Zweden voor het WK 2018. Nou daarna waarschijnlijk ook... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2015 Crap. Geen Nederland volgend jaar. Gelukkig is Hofplein door politie hier afgezet, wordt nu al gek van al het getoeter... Stelletje asocialen... Hoop dat Turkije niet door de kwalificatie heen komt en dat Belgie het EK wint. Dan kan Nederland nu gaan bouwen. Het was al poosje vergane glorie, het was puur afwachten wanneer dit zou gebeuren. Ondanks de goede prestaties op afgelopen 2 WK's. Stond net vast met mn auto op het Hofplein. Het was inderdaad iets drukker dan ik verwacht had. Maarja, op het vorige WK stond het Hofplein ook iedere keer vol met toeterende mensen na iedere overwinning van Nederland. Wat maakt het uit joh? Er zal wel niks meer in de buurt georganiseerd worden nu Nederland er uit ligt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 13 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2015 Het toppunt van vernedering: op dezelfde avond dat het Nederlands voetbal officieel een dieptepunt bereikt, komt België op nummer 1 van de wereldranglijst te staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2015 Gefeliciteerd Belgen! Echt beschamend dat Oranje ons voetbalteam is. Belachelijk gespeeld de afgelopen wedstrijden en ze verdienen het daardoor ook niet om überhaupt één voet in Frankrijk neer te zetten. Ik kan overigens absoluut niet begrijpen dat Danny Blind en Bertje van Oostveen niet de eer aan henzelf houden; ze moeten toch gewoon opstappen? Ik ben benieuwd hoe het over een aantal jaar gaat op het WK. In die tijd moet een Jordy Clasie wel de leiding pakken bij Oranje en moeten hier en daar wat talenten doorstromen. Met een Tete, Riedewald, Zoet, en ga zo maar door, redden we het nooit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2015 Ze doet een beetje denken aan onze supporter van het WK. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2015 Ik had het eigenlijk meer gepost omdat ik voor Polen ben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2015 Ze doet een beetje denken aan onze supporter van het WK. Axelle Despiegelaere neem ik aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2015 Ja, sprekend toch: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2015 Dat beestje zou ik ook wel even schieten hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 14 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2015 Blijft een leuke meid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2015 Bierbuikje, pas op dat je nu niet té veel als een fanatieke Rode Duivels-supporter gaat klinken he. Het is al beschamend genoeg dat we ons eigen elftal voorlopig niet aan kunnen moedigen, maar laten we niet al onze Nederlandse waardigheid verliezen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2015 Ja, sprekend toch: Wat een carrière. Het is al beschamend genoeg dat we ons eigen elftal voorlopig niet aan kunnen moedigen, maar laten we niet al onze Nederlandse waardigheid verliezen! Waardigheid? Meer dan de helft van de Nederlanders die ik op Facebook ken hebben zich al ingeschreven voor de Duivel-cursus. Op een zekere manier uniek te noemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2015 Ja, sprekend toch: Wat een carrière. Het is al beschamend genoeg dat we ons eigen elftal voorlopig niet aan kunnen moedigen, maar laten we niet al onze Nederlandse waardigheid verliezen! Waardigheid? Meer dan de helft van de Nederlanders die ik op Facebook ken hebben zich al ingeschreven voor de Duivel-cursus. Op een zekere manier uniek te noemen. Ik moet me ook nog inschrijven, is er nog plek? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2015 Ik zag dat er in totaal zo'n 17 miljoen plekken beschikbaar zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 15 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2015 Ik heb net even Duivels-cursus gegoogled, ik mag toch hopen dat je die resultaten niet bedoelde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.