Jump to content

Kwalificatie EK 2016


BelgiumRedDevils

Recommended Posts

  • Reacties 308
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    50

  • Phoenyxar

    31

  • Dutchy3010

    22

  • SpacyColours

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat een negativiteit hier. Ik hoop oprecht dat jullie alsnog het EK halen. Als jullie er echt uit moeten, heb ik liever dat het België is dat jullie eruit knikkert icon_mrgreen.gif

Tegen Cyprus ging het niet zo vlot. Hazard heeft gelukkig wel net gescoord, dus we gaan alsnog met de drie punten naar huis.

Op Sporza:

11954686_10153695771909271_6933879316808320498_n.jpg?oh=5f17b67bf60c0e812a2d908ff0e4dff7&oe=56A7DCA0

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het was een saaie match. Wellicht door de warmte begonnen, maar ik vraag me vooral af hoe slecht dat veld eigenlijk wel niet was, zo afgaande op de hoeveelheid fouten die er (bij beide zijden) wel niet zijn geweest. Ik snap ook wel dat Wales er de vorige wedstrijd zo lang voor nodig had.

Maar ja, nu winnen in Andorra en dan zijn we in feite gekwalificeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Net als met het EK 2012 is het niet verkeerd als het Nederlands Elftal nu en dan goed op de feiten wordt gedrukt. Als het niet meer vanzelf gaat moeten alle ego's weer even te plek worden gezet en kan er weer gebouwd worden aan een elftal dat wil vechten voor de winst.

Link to comment
Delen op andere websites

Achja, we speelden niet goed, maar Cyprus speelde dan ook voor een 0-0, knap dat we daar alsnog een overwinning uit de brand kunnen slepen. Voor hetzelfde geld schieten Nainggolan en KDB iets doelgerichter en is het 0-3..Vooral die kans van KDB was toch een streling voor het oog.._O_

Link to comment
Delen op andere websites

Vooral die kans van KDB was toch een streling voor het oog.._O_

Het is jammer dat die bal er niet inging, zou een vreemd hoogtepunt zijn voor zo'n match.

Ik heb goede dingen van Cyprus gezien hoor...

*Denkt even na*

Ze hebben inderdaad met momenten geprobeerd en wat leuke combinaties gehad, maar daar stoppen de goede dingen dan ook. Hun doel was vrij duidelijk. (Maar dat deden ze niet door helemaal terug te plooien, wat op zich wel een pluim verdient)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...