Jump to content

Kwalificatie EK 2016


BelgiumRedDevils

Recommended Posts

  • Reacties 308
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    50

  • Phoenyxar

    31

  • Dutchy3010

    22

  • SpacyColours

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoezo provocerend? De Turken toeteren altijd, ongeacht de tegenstander.

Bij de 3-0 was er toch wel een duidelijke fout, spel had nooit mogen doorgaan.

Ten eerste is het erger als het tegen Nederland is. Vind het altijd al storend.

Ten tweede vind ik het walgelijk als je in een land woont en vervolgens op die manier zout in wonden van landgenoten gaat gooien. Andersom gebeurt dit immers ook niet.

Ten derde vind ik het sowieso al erg als mensen die in Nederland geboren en getogen zijn in een wedstrijd als dit voor Turkije zijn. Tja, is misschien niet zo politiek correct, maar vind ik wel. :)

Ohja eerste auto's al gehoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan nu natuurlijk een heel verhaal gaan schrijven over hoe klote ik me voel en gaan huilen, maar dat zal heel lang duren en uiteindelijk verdient Oranje het natuurlijk niet. Dus ik bekijk het positief in hoeverre dat kan en ga een zomer lang onze Zuiderburen supporteren. Zal natuurlijk lang niet met zo veel gevoel en emotie zijn als bij Oranje maar dan maak ik ook eens mee hoe het is om een "neutraal" WK mee te maken.

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Turkije heeft 4 punten nodig tegen Tsjechië en IJsland, moet helaas te doen zijn. We moeten ons maar richten op het WK, een heel nieuw team moet er gaan komen; de generatie Robben/van Persie/Sneijder is wel voorbij en zullen er niet meer zijn in 2018. Er komen best wel wat talenten aan natuurlijk maar het is nog maar de vraag of die echt doorgroeien naar dat niveau.

Gaat toch wel een hele aparte zomer worden; een EK zonder Oranje... :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...