Jump to content

Gta Online werkt niet.


EzraBehrens

Recommended Posts

Hoi!

Ik heb een vraagje, het in inmiddels al januari 2014, en ik kan nogsteeds niet online op de playstation 3, het werkt tenminste niet vlekkeloos, want óf het werkt totaal niet bij mij, of het werkt wel, maar heel erg slecht, heeft iemand misschien een oplossing hiervoor?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook problemen met GTA online. Sindskort nieuw internet van Telfort en sindsdien loopt het allemaal iets minder. Ik heb in ieder geval de DNS codes verandert, zoals hierboven staat vermeld. Maar ik kom altijd alleen in een sessie terecht. Alleen als er vrienden online zijn of via aanbevolen crews via een lid hiervan een sessie binnen ga, kom ik in een sessie met andere spelers. Ik heb wel minder last van sloom internet en dat de clouds eruit liggen...

Bewerkt: door Shopke
Link to comment
Delen op andere websites

Verander de DNS codes naar 8.8.4.4 en 8.8.8.8.

Andersom! 8.8.8.8 en dan 8.8.4.4.

Waar kan ik de DNS-code veranderen dan? ( sorry ik ben lang niet de slimste in dit soort dingen ) Bewerkt: door EzraBehrens
Link to comment
Delen op andere websites

Je gaat naar je instellingen en dan naar netwerk settings, daarna die je instellingen netwerk en dan doe je draadloos (Dûh) en dan doe je ipv. automatisch handmatig kiezen en dan kom je bij die opties. ;)

okee, heel erg bedankt!
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb ook problemen met GTA online. Sindskort nieuw internet van Telfort en sindsdien loopt het allemaal iets minder. Ik heb in ieder geval de DNS codes verandert, zoals hierboven staat vermeld. Maar ik kom altijd alleen in een sessie terecht. Alleen als er vrienden online zijn of via aanbevolen crews via een lid hiervan een sessie binnen ga, kom ik in een sessie met andere spelers. Ik heb wel minder last van sloom internet en dat de clouds eruit liggen...

Ik heb hetzelfde probleem, ik join nieuwe sessies en elke keer ben ik alleen... heel vreemd. DNS is al 8.8.8.8 en 8.8.4.4

Ook join race of mission altijd alleen....

Wat moet / kan ik doen??

Of zit ik cheaters pool? zo ja hoe zie ik dat? Ik heb namelijk nog geld en heb alweer veel geld verdiend...

Groet

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook problemen met GTA online. Sindskort nieuw internet van Telfort en sindsdien loopt het allemaal iets minder. Ik heb in ieder geval de DNS codes verandert, zoals hierboven staat vermeld. Maar ik kom altijd alleen in een sessie terecht. Alleen als er vrienden online zijn of via aanbevolen crews via een lid hiervan een sessie binnen ga, kom ik in een sessie met andere spelers. Ik heb wel minder last van sloom internet en dat de clouds eruit liggen...

Ik heb hetzelfde probleem, ik join nieuwe sessies en elke keer ben ik alleen... heel vreemd. DNS is al 8.8.8.8 en 8.8.4.4

Ook join race of mission altijd alleen....

Wat moet / kan ik doen??

Of zit ik cheaters pool? zo ja hoe zie ik dat? Ik heb namelijk nog geld en heb alweer veel geld verdiend...

Groet

Fixed... Router settings aangepast Had Nat type 3 opeens. nu weer online

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...