Yoeerii Geplaatst: 10 januari 2014 Rapport Geplaatst: 10 januari 2014 Hoi, Het lijkt me best leuk om wat filmpjes van de dingen die ik doe op GTA op te nemen. Nu neem ik aan dat ik dan iets van een recorder moet hebben. Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt (zonder moeilijke woorden, snap daar allemaal niks van van die technologische termen enzo XD) En is dit ook gratis? Aangezien bij google automatisch aanvult Gratis. Maar niet echt iets kunnen zoeken of gezocht ... Zo niet, hoeveel kost dit dan minimaal als ik een beetje goeie kwaliteit wil? Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Je heb sowieso hardware nodig want je dient je console fysiek met je PC te verbinden. De gemakkelijkste oplossing is waarschijnlijk iets als een Dazzle, maar als je het degelijk wilt doen dan heb je iets nodig dat kan opnemen in HD, bijvoorbeeld een Intensity Pro. De prijsklasse voor deze producten is ongeveer 100 tot 250 euro. Reageren
Yoeerii Geplaatst: 11 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 (bewerkt) Je heb sowieso hardware nodig want je dient je console fysiek met je PC te verbinden. De gemakkelijkste oplossing is waarschijnlijk iets als een Dazzle, maar als je het degelijk wilt doen dan heb je iets nodig dat kan opnemen in HD, bijvoorbeeld een Intensity Pro. De prijsklasse voor deze producten is ongeveer 100 tot 250 euro. Dat is me dan weer net iets té duur haha, dat Dazzle is dat dan gewoon ook alles wat je nodig hebt dan? En niet al te slecht? EDIT: Is er iets waarbij ik alles heb? Niet te slecht, voor ongv. 50 euro? Bewerkt: 11 januari 2014 door Yoeerii Reageren
.Sharingan Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Voor 50 euro kan je een goede tripod kopen voor je (smart)phone en hier je telefoon in monteren en op het scherm richten en filmen maar! Dit is een tripod. Reageren
Yoeerii Geplaatst: 11 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Voor 50 euro kan je een goede tripod kopen voor je (smart)phone en hier je telefoon in monteren en op het scherm richten en filmen maar! Dit is een tripod. Hahhahah, niet bepaald wat ik in gedachte had.... Max. 75 euro Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 je kan ook dit als je een laptop heb http://www.youtube.com/watch?v=ankCCLxlbAU Je kan dit als je een pc hebt Zo is er ook nog een menier met je camara dat je input en output moet doen enzo maar ik geef je niet 100% kans op werking Reageren
PrutserNL Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Ik heb men 360 aangesloten op men xbox one. Zo neem ik altijd alles op. Kan ook achteraf opnemen met voice commands. Werkt wel goed. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Zoals Bigboss al zegt, heb je hardware nodig. De meeste mensen doen het met een Capture Card. Voor Xbox zou ik de Roxio Game Capture HD PRO aan bevelen. Voor PS3 zou ik de Elgato Gamcap HD aanraden. Bij beide worden USB kabels geleverd die je in je PC doet en dan hoef je alleen nog maar de benodigde software er bij te downloaden van hun site en je kunt opnemen! Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 ps4 heeft ingebouwde livestream ding voor twitch toch Reageren
Yoeerii Geplaatst: 11 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Voor PS3 zou ik de Elgato Gamcap HD aanraden. 150-200 euro is voor mij toch een beetje te duur.. Reageren
PrutserNL Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Zal ook vast wel ergens gratis te downloaden zijn Reageren
Yoeerii Geplaatst: 11 januari 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Zal ook vast wel ergens gratis te downloaden zijn Een capture card kun je niet downloaden of ben ik nu dom ? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Misschien met een 3d printer . Hij bedoelt waarschijnlijk de software Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 ik wil ook filmen maar heb echt het geld niet om ff 100 euro neer te leggen voor een gamecard Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 januari 2014 Rapport Geplaatst: 11 januari 2014 Voor PS3 zou ik de Elgato Gamcap HD aanraden. 150-200 euro is voor mij toch een beetje te duur.. Op Amazon.de is hij goedkoper Je MOET een speciale kaart van 150 euro in je PC hebben of een capture card Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.